Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 13 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Artificial intelligence in the hotel business [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2024
ΣΟΦΙΑ ΛΙΟΝΤΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι νέες τεχνολογίες καθώς και η Τεχνητή Νοημοσύνη – Artificial Intelligence (AI), έχουν εισβάλει δυναμικά στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια και η επιρροή καθώς και η εξέλιξη τους ολοένα και αυξάνονται. Η εποχή των νέων ψηφιακών μέσων είναι πλέον η καθημερινότητα που βιώνουμε επηρεάζοντας στο σύνολο όλους τους τομείς της ζωής μας και στην πλειοψηφία διευκολύνοντας τις καθημερινές μας πλέον συνήθειες....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Παραγωγή Μαύρης σταφίδας στην Ελλάδα: Στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και νέες ευκαιρίες. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
09-09-2023
ΙΩΑΝΝΑ ΣΤΑΥΡΙΔΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In today's increasingly dynamic and hypercompetitive environments, the branch of Greek producers' Black Raisin instead of prospering, exploiting the growing demand of the market , suffers by observing the vertical drop in the price of their product, which in the past was a source of wealth, for their producers as well as for the region where the operated. Local co-operatives and intermediaries hav...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Non-Profit Organizations & Digital Marketing. Holistic Digital Approach of Organizations of the Regional Unit of Corinthia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-5-2023
ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΚΙΤΖΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική διατριβή στοχεύει να διερευνήσει και να παρουσιάσει τον ρόλο και τη συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Θα προσεγγιστεί ολιστικά η ψηφιακή παρουσία, οι ανάγκες και προτάσεις προς βελτίωση για τους 4 Οργανισμούς της ΠΕ Κορινθίας (Αρχαιολογικό Μουσείο Αρχαίας Κορίνθου, Μουσείου Περιβάλλοντος Στυμφαλίας, Ιστορικό-Λαογραφικό Μουσείο Κορί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«The marketing approach to the electronic distribution of modern banking products with a case study of the Greek systemic banks» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-5-2023
ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΛΤΣΟΥΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα της παρούσης διπλωματικής διατριβής είναι η προσέγγιση μάρκετινγκ στην ηλεκτρονική διανομή σύγχρονων τραπεζικών προϊόντων με μελέτη περίπτωσης των ελληνικών συστημικών τραπεζών.Στο 1ο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ. Δίνεται ο ορισμός του μάρκετινγκ, τα 4 P (προϊόν / product, τιμή / price, τόπος / place, προώθηση / promotion) του μάρκετινγκ, οι τύποι των στρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Analysis, design and development of an online store (eshop) with integration and application of search engine optimization tools & techniques (SEO)) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Χηνιτιδης, Νικήτας
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια και κυρίως κατά την covid εποχή τα ηλεκτρονικά καταστήματα σημείωσαν ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις τους, οπότε και θεωρήθηκε ένας τομέας στον οποίο αξίζει να επενδύσει κάποιος σε χρόνο και γνώση. Εδώ λοιπόν θα περιγράφει η μελέτη και η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και συγκεκριμένα ενός eshop πώλησης οικολογικών τσαντών φαγητού και θηκών για laptop από kraft-ex και ύφ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Tourism and Digital Marketing/ Contribution of Digital Marketing regarding the Acropolis Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Γουναλάκη, Ιωάννα- Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να αναδείξει τη σπουδαιότητα του πολιτιστικού τουρισμού ως μέρος της τουριστικής ανάπτυξης του τόπου μας λόγω της εισροής χρημάτων που προκύπτουν μέσα από τον τουρισμό και δη τον πολιτιστικό τουρισμό και προσφέρουν στη χώρα μας πολλές θέσεις εργασίας που βοηθούν να επιβιώνουν πολλές ελληνικές οικογένειες. Οφείλουμε να κατανοήσουμε ότι το μοντέλο τουρισμού ήλιος, θάλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Marketing and comparative analysis between inbound and outbound tactics of marketing. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Δρεμούσης, Παντελής
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The aim of this dissertation is to present the fundamental principles of marketing and digital marketing. As the Internet has played a revolutionary role in consumer and supplier communication and as a large percentage of Digital Marketing takes place, the most common digital marketing techniques and how they help marketers achieve their goals will be presented. There will be an extensive report o...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of Digital Marketing to point out and promote the tourist destination of Lefkada [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-07-2021 [2021-07-20]
Γεωργάκη, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα που εξετάζεται στην παρούσα διπλωματική εργασία και έρευνα, είναι ο χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ και πως αυτό μπορεί να βοηθήσει στην ανάδειξη και προώθηση τουριστικών προορισμών. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιείται μια μελέτη περίπτωσης της Περιφερειακής Ενότητας Λευκάδας ως τουριστικός προορισμός. Βασικοί στόχοι της έρευνας είναι να διαπιστωθεί η σχέση των ατόμων με το διαδίκτυο σε κάθε ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE ROLE OF DIGITAL MARKETING AND E-COMMERCE IN HOSPITALITY SECTOR. THE CASE STUDY OF MARBELLA COLLECTION. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΚΙΤΣΟΥ, ΑΡΕΤΗ- ΑΓΑΘΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός και τα ταξίδια στις μέρες μας για όλους τους ανθρώπους των αναπτυγμένων χωρών έχουν καταστεί πλέον τρόπος ζωής. Η ανάγκη για διακοπές ολιγοήμερες ή πολυήμερες, ομαδικές ή ατομικές είναι αδήριτη, επιτακτική και αδιαμφισβήτητη. Ο τουρισμός, πέραν του ότι είναι αναγκαίος για την ψυχική ισορροπία των ανθρώπων , τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία τους, αποτελεί και μεγάλη πηγή εσόδων καθώς έχε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
New media and digital applications in the service of communication strategy for cultural audiences development. A case study of municipal and regional theatres in Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Θωμά, Λυδία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η συμβολή των νέων μέσων της ψηφιακής τεχνολογίας στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του επικοινωνιακού προγραμματισμού αποδεικνύεται ουσιαστικός αρωγός στην προσπάθεια των πολιτιστικών οργανισμών να επιτύχουν τους τιθέμενους στόχους της προβολής και της επικοινωνίας τους με το κοινό, τόσο για τη διατήρηση του υπάρχοντος κοινού, όσο και για την αύξηση της προσέλκυσης νέου. Η βιβλιογραφική και η διαδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
TOURISM BUSINESSES΄ DIGITAL MARKETING Investigation of gaps between tourists online behaviour and providers estimate of tourists' online behaviour [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Στρατουδάκη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το ψηφιακό τουριστικό μάρκετινγκ στοχεύει στην τοποθέτηση των τουριστικών προϊόντων στην αγορά ώστε να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των τουριστών και να επέλθει το μέγιστο κέρδος για τους επαγγελματίες αντικαθιστώντας παραδοσιακές προσεγγίσεις μάρκετινγκ λόγω της ανάπτυξης των ψηφιακών μέσων και της ταχείας μετάδοσης πληροφοριών και επικοινωνίας.
Αρχικά, διεξάγεται δευτερογενής έρευνα με βάση τη διε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Methods of Promotion and Usage of Advertisement in Social Media Networks [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ασαργιωτάκη, Ανδρονίκη
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη του web 2.0 και η εμφάνιση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που οι επιχειρήσεις προωθούν τα προϊόντα τους και το βαθμό επιρροής του καταναλωτή, ο οποίος διαδραματίζει πλέον ενεργό και συνεργατικό ρόλο στις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Η δυνατότητα τους να απευθύνονται εκθετικά σε ένα πολυάριθμο κοινό τα καθιστά σημαντικά εργαλεία για ολοκληρωμένες...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The digital presence of cultural units as a means of communication with the public. Comparative study of cultural units Stavros Niarchos Cultural Center and Gasteig Cultural Center. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Μπακογεώργος, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελούν ζητήματα της επικοινωνίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς, με εστίαση στη σχέση των πολιτιστικών κέντρων με το ψηφιακό κόσμο του Διαδικτύου και των ψηφιακών εργαλείων του. Αναλύεται η έννοια της επικοινωνίας και βασικές πτυχές της επικοινωνιακής δραστηριότητας όπως οι διαφορετικές θεωρίες και τα μοντέλα που έχουν καθιερωθεί γύρω από την πολιτιστική επικο...