Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τουριστικός προορισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
22-09-2024
ΑΓΛΑΪΑ ΚΑΡΑΜΑΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η εξάπλωση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αλλάξει τον τρόπο που ο σύγχρονος τουρίστας αναζητάει την πληροφορία, επιλέγει και σχεδιάζει τις διακοπές του. Αντίστοιχα, οι τουριστικοί προορισμοί καλούνται να προσαρμοστούν με αυτές τις εξελίξεις και να υιοθετήσουν τις πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ με σκοπό την προώθησή του και την διατήρηση αντα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Modern tools of digital marketing and management of tourist destinations [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Στασινού, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι τα σύγχρονα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και διαχείρισης τουριστικών προορισμών. Συγκεκριμένα, διερευνάται σε ποιο στάδιο έχει φτάσει το ψηφιακό μάρκετινγκ και ποια από τα ψηφιακά εργαλεία που έχουν δημιουργηθεί διεθνώς χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα. Επίσης, εξετάζεται με ποιον τρόπο είναι ωφέλιμοι αναφορικά με τη διαχείριση του τουριστικού προορισμού οι συνοδοί ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research on the establishing necessity of a Destination Management & Marketing Organization (DMMO) in the Region of Central Macedonia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-06-2022 [2022-06-30]
Μποζατζούδης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ανοδική πορεία του Ελληνικού τουρισμού όπως καταγράφηκε στο αποκορύφωμα της το έτος 2019, διακόπηκε ταυτοχρόνως πολλών και διαφορετικών υφής ανά την υφήλιο οικονομικών ή κοινωνικών δραστηριοτήτων λόγω της πανδημίας Covid19 που συνεχίζει να πλήττει το παρόν ή να απασχολεί το μέλλον της ανθρωπότητας.
Η απότομη μείωση των τουριστικών ροών ανέδειξε μεταξύ άλλων, ίσως περισσότερο από ποτέ, ζητήματα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Destination Branding and Destination Promotion for the Region of Trikala [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Φιλίππου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός έχει πολύ μεγάλη σημασία για την οικονομία της Ελλάδας γενικότερα και για τις τοπικές οικονομίες ειδικότερα. Είναι πολλοί οι προορισμοί που βλέπουν στον τουρισμό την ευκαιρία για ανάπτυξη της περιοχής και ξεκινούν μία προσπάθεια στροφής προς αυτόν μέσα από την ανάδειξη των στοιχείων της περιοχής, που την κάνουν να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους προορισμούς. Η δημιουργία ταυτότητας προορ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE INFLUENCE OF TRAVEL INFLUENCERS ON THE TOURIST DESTINATION IMAGE AND THE TRAVEL DECISION OF MILLENNIALS AND GEN Z INSTAGRAM USERS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γουρδούλης, Νίκος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία είναι ένας από τους κύριους κλάδους υποδοχής/εσωτερίκευσης της επιρροής της τεχνολογικής εξέλιξης, της ανάπτυξης του διαδικτύου και των social media. Οι χρήστες των social media αφιερώνουν αρκετό χρόνο στις πλατφόρμες αυτές και αποτελούν στόχο του περιεχομένου των travel influencers. Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επίδρασ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The relation between digital marketing and the image formation of a tourist destination: The case of Mykonos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2021 [2021-05-15]
Πέτρου, Άννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συνεχής εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου και κατά συνέπεια η αύξηση του ανταγωνισμού, καθιστούν ως απαραίτητη τη δημιουργία οργανισμών διαχείρισης προορισμών. Ο τουρισμός αποτελεί για έναν προορισμό πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας και των εσόδων του, του κύκλου ζωής, της φέρουσας τουριστικής ικανότητας, της εξέλιξης και ανάπτυξης του. Για να μπορέσει όμως να εξελιχθεί ένας προορισμός πρέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Planning for Tourism Development on the island of Syros [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-11-2020 [2020-11-26]
Τσεκούρα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ο τουρισμός σε παγκόσμιο, εθνικό και τοπικό επίπεδο οφείλει να προσαρμοστεί στις μεταβολές που προκύπτουν. Η ίδια η φύση του τουρισμού χαρακτηρίζεται από αυτήν την αέναη και ευμετάβλητη κίνηση και κάθε χώρα που στηρίζεται οικονομικά στην τουριστική βιομηχανία πρέπει πάντα να ανταποκρίνεται σε νέα τουριστικά δεδομένα αλλά και στις κοινωνικές και οικονομικές ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«The Importance of Local Products Companies in Local and Regional Tourism Development- Case Study of Natural Mineral Water “Zagori” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Γρίβα, Αθηνά Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η ετικέτα «τοπικό» προϊόν μπορεί να επιφέρει οικονομικά οφέλη και να αποτελέσει μοχλό τουριστικής ανάπτυξης για την τοπική κοινωνία. Τα τοπικά προϊόντα συνδέουν τον τουρισμό με την τοπική ανάπτυξη και δίνουν προστιθεμένη αξία σε έναν τόπο, προσδίδοντάς του μοναδικά χαρακτηριστικά. Τα τοπικά προϊόντα αναβαθμίζουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες και αποτελούν σημαντικό πόλο έλξης για τους τουρίστες ειδικ...
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ τουριστικού προορισμού: η περίπτωση του Νομού Αιτωλοακαρνανίας
MSc
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Μπαμπούρη, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί για την Ελλάδα την σημαντικότερη δύναμη της οικονομίας της, αφού το 2018 συνέβαλε 30,9% (57,1 δισ. ευρώ) στη δημιουργία του ΑΕΠ.
Όμως η δυναμική της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στον κλάδο του τουρισμού δεν συμβαδίζει με το σύνολο της χώρας καθώς από τα συνολικά της έσοδα μόνο το 1% προέρχεται από τον τουρισμό. Από αυτό το στοιχείο γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι κανείς από τους τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of tour operator in the projection of tourist destinations. Case study: the projection of Rhodes Lindos. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΑΚΤΥΠΗΣ, ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους οικονομικής δραστηριότητας, με αποτέλεσμα η σημασία του σε ορισμένες χώρες φιλοξενίας και υποδοχής να μην μπορεί να υποβαθμιστεί, αλλά παράλληλα και να αγνοηθεί. Η ανάπτυξη του τουρισμού, όμως, δεν παρουσιάζει μόνο οικονομικές επιδράσεις για τις τοπικές κοινωνίες, καθώς σημαντικές μπορούν να θεωρηθούν και οι περιβαλλοντικές, πολιτιστικές κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Destination image and its effects on marketing and tourism destination branding : Case study the island of Naxos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ζουμπουρλή, Όλγα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός γενικά, αλλά και η τουριστική ζήτηση ειδικότερα είναι παράγοντες που συμβάλουν στην ανάπτυξη κάθε τουριστικού προορισμού καθώς αποτελούν κίνητρο παραγωγής προϊόντων, υπηρεσιών, θέσεων εργασίας, αλλά και δημιουργίας αναπτυξιακών έργων. Μέσα σε ένα περιβάλλον παγκοσμιοποίησης, έντονου ανταγωνισμού, διάχυτης πληροφόρησης και οικονομικού προβληματισμού κάθε προορισμός και κυρίως εκεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
TOURISM MARKETING-TOURISM MARKET SEGMENTATION.CASE STUDY:ATHENS.PRESENT CONDITION-PROSPECTS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Βαβουλιώτης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Με το πέρασμα των χρόνων το μάρκετινγκ έγινε αναπόσπαστο μέρος του τουρισμού. Επιχειρήσεις,τουριστικές επιχειρήσεις,ξενοδοχειακές,κρατικές υπηρεσίες,τουριστικοί προορισμοί χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ ως βασικό εργαλείο προκειμένου να πετύχουν τους στόχους τους.Οι αλλαγές στις τουριστικές προτιμήσεις,η αύξηση του ανταγωνισμού,οι διεθνείς οικονομικές και πολιτικές συγκυρίες,οι νέοι τουριστικοί προο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Growth prospect of wine tourism in Nemea Corinthias [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Νικολίτσα, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο κύριος σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας έγκειται στην διερεύνηση και τον προσδιορισμό των προοπτικών ανάπτυξης του οινοτουρισμού στην ευρύτερη περιοχή της Νεμέας. Για την προσέγγιση του συγκεκριμένου θέματος πρωτίστως εκπονήθηκε δευτερογενής έρευνα βασισμένη στην ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας και αρθογραφίας. Για την συγκέντρωση των πρωτογενών στοιχείων αναφορικά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism Marketing and Tourism Destinations. «Case study - The city of Athens». [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Ντάκα, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο τη διερεύνηση δυνατότητας της πόλης για ανάπτυξη τουρισμού πόλης, όπως και της άποψης που σχηματίζουν οι επισκέπτες για την Αθήνα. Η εργασία είναι δομημένη σε δύο μέρη με το πρώτο να αποτελείται από την δευτερογενή έρευνα η οποία βασίστηκε σε βιβλιογραφία ελληνική αλλά και ξενόγλωσση όπως επίσης και σε επιστημονικά άρθρα, δημοσιευμένες εκθέσει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of local authorities in the promotion of special alternative forms of tourism and in destination branding. Case study: Municipality of Nea Propontida, Chalkidiki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Κούρταλη, Φανή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί ένα πολυσύνθετο, οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο, η ανάπτυξη του οποίου επηρεάζει το σύνολο σχεδόν της εθνικής, περιφερειακής και τοπικής οικονομίας κυρίως στους τόπους υποδοχής τουριστών. Όταν ο τουρισμός δεν αναπτύσσεται ισόρροπα και αρμονικά με τους άλλους τομείς οικονομικής δραστηριότητας, υπάρχουν συγκρούσεις συμφερόντων και προτεραιοτήτων και εμφανίζονται προβλήματα π...