Κριτήρια αναζήτησης: Σχολική βία
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Σχολική βία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The importance of “School Mediation” for the elimination and resolution of conflicts, violence and discrepancies among pupils in secondary education. Perceptions and benefits from its implementation [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Κοντός, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η σχολική βία είναι ένα πολυσύνθετο κοινωνικό φαινόμενο, ολοένα πιο έντονο και με αυξανόμενη εμφάνιση, που χρήζει συστηματικού σχεδιασμού ως προς την πρόληψη και την αντιμετώπισή της. Οι αρνητικές της επιπτώσεις στην ψυχοκοινωνική αλλά και σωματική υγεία των μαθητών είναι ανυπολόγιστες. Η σχολική βία μπορεί επίσης να διαταράξει όλο το σχολικό κλίμα και να ακυρώσει όλη την εκπαιδευτική διαδικασία. ...
Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Τζήκα, Δροσιά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η σκοπιμότητα για την εκπόνηση της μεταπτυχιακής διατριβής «Διαχείριση φαινομένων σχολικής βίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Συνεργασία σχολικής μονάδας και γονέων στην αντιμετώπιση και την πρόληψη του προβλήματος» έγκειται στο γεγονός ότι το φαινόμενο της σχολικής βίας επιδρά αρνητικά και πολυποίκιλα στην ανάπτυξη όλων των εμπλεκομένων της σχολικής κοινότητας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Broadening of Educational Needs for Secondary Education Teachers in Handling of School Violence Issues [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Βούλγαρης, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού τα τελευταία χρόνια έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις και απασχολεί ολοένα και περισσότερο την επιστημονική εκπαιδευτική κοινότητα. Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών κρίνεται αναγκαία, γιατί προσφέρει τη γνώση ή την ενίσχυση της υπάρχουσας γνώσης των εκπαιδευτικών σχετικά με τη σοβαρότητα και την έκταση του σχολικού εκφοβισμού, τις συνέπειες για τα θύματα, τους θ...