Κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ, ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εξετάζει την επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και την αυτο-αποτελεσματικότητά τους. Στόχος της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η σχέση της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών με την αυτο-αποτελεσματικότητά τους ως προς τη διαχείριση της τάξης, τις στρατηγικές μάθησης και την κινητοποίηση των μαθητών. Στην έρευνα συμμετείχαν 104 εκπαι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Detecting the use of language learning strategies in a Greek primary school [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: BARMPATI, GEORGIA Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The current dissertation is a study on the communication strategies implemented by Greek elementary school students in order to increase vocabulary acquisition. The writer investigates the main problems that English foreign language learners face concerning vocabulary development. The ways that the brain processes and retains new information are described and the differences between English and Gr...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: LERNSTRATEGIEN UND LERNTECHNIKEN ZUR GRAMMATIKVERMITTLUNG BEI KINDERN UND ERWACHSENEN [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΓΙΑΒΑΡΑ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η προώθηση της ενασχόλησης ή της εκμάθησης των Γερμανικών με τη βοήθεια των στρατηγικών και τεχνικών μάθησης, έτσι ώστε τα παιδιά και οι ενήλικες να μαθαίνουν τη γερμανική γλώσσα καλύτερα, γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα.