Κριτήρια αναζήτησης: Ποιότητα Υπηρεσιών
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ποιότητα Υπηρεσιών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The relation between service quality, satisfaction and loyalty in children's handball academies of sports clubs, in Central Macedonia [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-2-2024 Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΙΖΕΤΑΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Αθλητισμού (ΔΑΘ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει το βαθμό της ποιότητας υπηρεσιών που παρέχουν οι παιδικές ακαδημίες χειροσφαίρισης αθλητικών σωματείων στη Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μέσα από την ικανοποίηση και τη δυνατότητα πρόβλεψης της αφοσίωσης των γονέων των μικρών αθλητών / τριών σε αυτά. Πραγματοποιήθηκε έρευνα πεδίου με τη συλλογή των πρωτογενών ποσοτικών στοιχείων μέσω δημοσκόπησης και η μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Use of e-banking in the Covid-19 pandemic period. Customer views on the quality of services. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-05-2022 [2022-05-22] Συγγραφέας: Λυτρίβη, Φωτεινή-Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η χρήση ηλεκτρονικής τραπεζικής στην περίοδο της πανδημίας COVID-19 και να καταγραφούν οι απόψεις των πελατών των τραπεζικών ιδρυμάτων στην Ελλάδα για την ποιότητα των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής που προσφέρθηκαν κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19. Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα 90 πελατών τραπεζ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Quality of refugees’ education in Philippiada hot spot [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Καραγιάννης, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Οι πρόσφυγες είναι μία κοινωνική ομάδα η οποία παρουσιάζει πλήθος εκπαιδευτικών αναγκών. Η εκπαίδευση αποτελεί ένα από τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα το οποίο δεν πρέπει να στερείται κανένα άτομο. Η εκπαίδευση των προσφύγων αποτελεί μία από τις προτεραιότητες των κρατών που αναλαμβάνουν τη φροντίδα της συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας. Ο σκοπός της μελέτης είναι η διερεύνηση των απόψεων των προσφύγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Evaluation of the quality of the services provided by the telecommunication companies operating in Greece, through the measurement of customer satisfaction. [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-09-2020 [2020-09-13] Συγγραφέας: Μιόβολος, Σταύρος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια η έννοια της ποιότητας έχει αποκτήσει εξέχουσα θέση και υψηλή αξία στο σύνολο των επιχειρήσεων. Καθώς επίσης έχει αλλάξει την κουλτούρα και τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, όλων των επιχειρηματικών κλάδων. Ένα από τα πιο βασικά στοιχεία για την επιτυχημένη πορεία μιας επιχείρησης, μέσα σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από υψηλό ανταγωνισμό, είναι η ικανοποίηση των ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Role of Human Resources Management in improving the Service Quality in Hotel Businesses [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΓΡΕΑΣΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Το πλέον ιδιαίτερο ίσως χαρακτηριστικό των υπηρεσιών είναι ο ρόλος που διαδραματίζει ο ανθρώπινος παράγοντας στη διαδικασία παραγωγής, και στην ποιότητα που απολαμβάνει ο πελάτης από την κατανάλωση του τελικού προϊόντος. Γι’ αυτό και ο ρόλος της Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι αντίστοιχα μείζονος σημασίας. Όπως άλλωστε υποστηρίζει και η θεωρία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, η συνεχής βελτί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Total Quality Management (T.Q.M) in Education. Determination of quality factors in primary educational units. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Βογιατζάκης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (Δ.Ο.Π.) αποτελεί ένα διαφορετικό τρόπο διαχείρισης των οργανισμών ώστε να επιτευχθεί η αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη απόδοσή τους. Στην ουσία, η Δ.Ο.Π. σχετίζεται με όλες τις πτυχές, δράσεις του οργανισμού, που καταλήγουν στα παρεχόμενα από αυτόν προϊόντα και υπηρεσίες. Η τάση για βελτίωση της ποιότητας αποτελεί αυτοσκοπό ανεξαρτήτως επιχειρηματικού ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Audit Service Quality provided by IAPR Audit Offices and its Impact on Business Tax Compliance [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Maramis-Charlan, Ioannis Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In a period were tax revenues in Greece remain constantly below expected levels, while tax evasion and tax avoidance are still thriving, voluntary tax compliance is probably the best way to improve the inefficiency of the tax collection mechanism. In this direction, behavioral theories of tax compliance suggest that effective compliance policies should not only rely on power and enforcement. In co...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer Retention & Retrieval: How the quality of services affects the loyalty and satisfaction of customers of financial institutions [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΠΕΤΡΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να διερευνήσει κατά πόσο υπάρχει μια θετική σχέση ανάμεσα στην αντίληψη των πελατών για την ποιότητα εξυπηρέτησης και της πρόθεσής τους να συνεχίσουν την συνεργασία τους με τον συγκεκριμένο χρηματοπιστωτικό οργανισμό. Η σχετική βιβλιογραφία, όπως αναφέρεται, έχει μελετηθεί προκειμένου να ελεγχθεί το εννοιολογικό πλαίσιο στο οποίο έχει βασιστεί η διερεύνηση της συγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A statistical exploratory analysis of the determinants of the quality of services provided by a supermarket chain store. The Greek case. [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Σελεμέκος, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The concept of service quality has been a field of particular confrontation between the various researchers over the past four decades. Despite the disagreements over its conceptualization and how it should be measured, the importance of service quality for the business is a commonplace. Especially in the case of retail, the delivery of high service quality is one of the few mechanisms available f...