Κριτήρια αναζήτησης: MOOC
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: MOOC Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Use of digital animation and video editing tools in the design and development of Massive Online Courses (MOOC). The MOOC case for teaching animation and video editing techniques. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Βέργος, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία εξέλιξη των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και του Διαδικτύου έχουν επηρεάσει σημαντικά και τον χώρο της εκπαίδευσης. Η χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση παρέχει ένα παγκόσμιο μαθησιακό περιβάλλον που επιτρέπει την πρόσβαση στο υλικό του μαθήματος οποτεδήποτε, οπουδήποτε, επιτρέποντας στους μαθητές να αποκτούν πρόσβαση στο περιεχόμενο των μαθημάτων αψηφώντας οποιαδήποτε γεωγραφικά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development of an Adaptive MOOC [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: ΜΠΟΥΧΟΥΡΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Ο χώρος της εκπαίδευσης δεν θα μπορούσε να παραμείνει ανεπηρέαστος από τη ραγδαία εξέλιξη των τεχνολογιών της πληροφορίας και του διαδικτύου. Οι δυνατότητες που μας προσφέρονται πλέον από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και το διαδίκτυο, μας βοήθησαν να ενισχύσουμε τον παραδοσιακό τρόπο μελέτης και διδασκαλίας με την εμφάνιση της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης. Οι καινοτομίες όμως δεν στάθηκαν σε αυτό το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Massive open online courses (MOOCS), adult education and learning barriers. Investigating views and attitudes of primary and secondary school teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Παπαδόπουλος, Ηλίας Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Τα Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα αποτελούν μια μορφή εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης η οποία από το 2008 , εμφανίζει μια ραγδαία διάδοση. Τα προγράμματα αυτής της κατηγορίας αφορούν ενήλικους εκπαιδευομένους, ενώ παράλληλα εντοπίζεται μικρό ερευνητικό ενδιαφέρον αναφορικά με τις απόψεις των εκπαιδευομένων, αλλά και για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, σε σχέση με τη χρήση αυτών των διεργασιών μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Specifications of format and appearance of a MOOC [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Νεοφώτιστος, Βασίλειος Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία ανάπτυξη των ψηφιακών τεχνολογιών όπως είναι φυσικό επηρέασε τη φιλοσοφία και κυρίως τη δομή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενηλίκων. Μέθοδοι και τεχνικές παιδαγωγικής προσέγγισης προσαρμόστηκαν και εφαρμόστηκαν ώστε να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) και να προσφέρουν στην εκπαίδευση μια νέα μαθησιακή διαδικασία, τα εκπαιδευτικά προγράμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Quality in Massive Open Online Courses [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Ξυφτίλη, Βασιλική Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής είναι η παρουσίαση ενός άλλου τρόπου απόκτησης γνώσης μέσω διαδικτυακών τεχνολογιών, χωρίς να χρειάζεται κάποιος να βρίσκεται στον τόπο διεξαγωγής και στην αντίστοιχη χώρα την ίδια στιγμή. Αυτός ο τρόπος είναι τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (ΜΑΔΜ). Η διπλωματική διατριβή αποτελείται από πέντε (5) κεφάλαια. Αρχικά γίνεται λεπτομερής ανάλυση τι εί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Asynchronous interaction among adult learners in MOOCs: The case study of Coursera course. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΧΑΒΔΟΥΛΑΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η ηλεκτρονική μάθηση αποτελεί μια καινοτόμα και συνεχώς εξελισσόμενη τάση στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Κύριο ρόλο σε αυτή διαδραματίζει η αλληλεπίδραση, η οποία αναπτύσσεται σύγχρονα και ασύγχρονα, με άμεσο και έμμεσο τρόπο. Σκοπό της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της ασύγχρονης αλληλεπίδρασης που αναπτύσσεται μεταξύ εκπαιδευόμενων στο πλαίσιο προγραμμάτων MOOC. Πρωτογενή δεδομένα συγκεντρ...