Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Eκπαίδευση ενηλίκων
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The application of the multiplier model (cascade model) in the in-company training of the employees of the Public Employment Service (D.YP.A.). [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2023
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΗΤΑΚΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία, διερευνά την εφαρμογή του πολλαπλασιαστικού μοντέλου (cascade model) στην ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση των υπαλλήλων της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.). Στη σημερινή εποχή που την χαρακτηρίζουν αλλαγές και εφαρμογή νέων τεχνολογιών, υπάρχει μεγάλη ανάγκη για επιμόρφωση των μελών μιας επιχείρησης. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ανήκει και η επιμόρφωση των υπαλλήλων της Δ.ΥΠ.Α....
Ημερομηνία:
5-2005 [2005]
Νέμτσης, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει πόσο αποτελεσµατικά χρησιµοποιούνται – κατά την εκπαίδευση στη νέα ελληνική γλώσσα, στο πλαίσιο της θεµατικής περιοχής του γλωσσικού γραµµατισµού, στα Σ.∆.Ε. – διδακτικές πρακτικές, συµβατές µε τις βασικές θεωρητικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η εργασία στοχεύει στην ανάδειξη της φύσης και του αριθµού των προβληµάτων που χαρακτηρίζουν τη µέ...
Ημερομηνία:
2005
ΣΚΛΑΒΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Η διερεύνηση του ρόλου του εκπαιδευτή ως εμψυχωτή στην ανάπτυξη του συμμετοχικού μαθησιακού κλίματος
MSc
Ημερομηνία:
2005
Τσουβέλα, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείµενο της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του επικοινωνιακού και εµψυχωτικού ρόλου του εκπαιδευτή ενηλίκων στην ανάπτυξη της συµµετοχικότητας Με βάση την προβληµατική, και το θεωρητικό πλαίσιο που παρουσιάζονται στο πρώτο µέρος, διατυπώνονται οι υποθέσεις εργασίας διαµορφώνονται ως εξής: 1η Η εφαρµογή συµµετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών αυξάνει την ενεργό εµπλοκή της οµάδας των εκπαιδευόµενων...
Ημερομηνία:
2005 [2005]
Μπίμπα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωµατική εργασία αυτή ασχολείται µε το σχεδιασµό και την ανάπτυξη επιµορφωτικού υλικού, συµβατού µε την εξ αποστάσεως µεθοδολογία, για δασκάλους αποµακρυσµένων-δυσπρόσιτων µονοθέσιων και διθέσιων σχολείων πάνω στην οµαδοσυνεργατική µέθοδο διδασκαλίας και τη µέθοδο project (σχέδιο εργασίας). Παρουσιάζεται σε έντυπη µορφή και, σε γενικές γραµµές, περιλαµβάνει τα παρακάτω: Αρχικά, αναφέρεται στ...
Ημερομηνία:
2005 [2005]
Γεώργιος, Μακρής
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωµατική εργασία γίνεται µία προσπάθεια διερεύνησης της χρήσης των εκπαιδευτικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές των προγραµµάτων επαγγελµατικής κατάρτισης που υλοποιούνται από τα Κέντρα Επαγγελµατικής Κατάρτισης της Πιερίας. Στην Εισαγωγή γίνεται µία αναφορά στο σκοπό και στόχο της εργασίας. Κατόπιν γίνεται µία ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, όπου παρουσιάζονται οι εκπαιδευτικές τεχνι...