Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ιστορική σκέψη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"As European and Greek citizens, we research, study and build our common historical past through the example of the relationship between the European revolutions of the 19th century and the Revolution of 1821: A didactic history script for secondary education" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-02-2022 [2022-02-27]
Δράκου, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Η ελληνική επανάσταση ανήκει στην «χορεία» των μεγάλων επαναστάσεων του 19ου αιώνα και συνέβαλε κι αυτή με τη σειρά της σε μια σειρά αλλαγών που δημιουργήθηκαν στην Ευρώπη και δρομολόγησαν εξελίξεις στον πολιτισμό, στην οικονομία, στην κοινωνία, στην πολιτική. Όλες οι ευρωπαϊκές επαναστάσεις μικρές ή μεγάλες, πετυχημένες ή μη συντέλεσαν στην πρόοδο και στην εξέλιξη της ευρύτερης ευρωπαϊκής οικογέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of museums and their educational programs to the development of historical thinking and empathy of primary school students: the museums’ and teachers’ perspective. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΣΒΑΝΑ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει αν οι σχολικές επισκέψεις σε μουσεία και η συμμετοχή των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα εκπαιδευτικά προγράμματα των μουσείων μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη της ενσυναίσθησης σε αυτούς και στην καλλιέργεια της ιστορικής τους σκέψης. Επίσης, στόχος της εργασίας είναι να προσδιοριστεί ο τρόπος και ο βαθμός της συμβολής αυτής μέσα από τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«The Ethno-Religious Communities of Kavala 1862-1922. Implementing a Local History training program» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Γκάγκου, Θεοδώρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα εργασία επισφραγίζεται ένα γόνιμος και δημιουργικός κύκλος που άνοιξε με τη φοίτησή μου στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Δημόσιας Ιστορίας του τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Τα ερωτήματα που πυροδότησαν τη σκέψη και τους προβληματισμούς μου για το σχεδιασμό και τη συγγραφή του συγκεκριμένου πονήματος άρχισαν να γεννιούνται κατά τη διάρκεια αυτών των ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of historical documentaries in the approach to national anniversaries in education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-03-2021 [2021-03-21]
Φωτεινού, Ακριβή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί η συμβολή των ιστορικών ντοκιμαντέρ στη διδασκαλία της Ιστορίας και ειδικότερα στην προσέγγιση των εθνικών επετείων στην εκπαίδευση. Για το λόγο αυτό εξετάζεται η επιστήμη της Ιστοριογραφίας σε σχέση με την ιστορική εκπαίδευση και γίνεται μια σύντομη αναδρομή στα Προγράμματα Σπουδών της Ιστορίας, προκειμένου να αποτυπωθεί ο χαρακτήρας των ιστορικών ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cinema as an educational tool for teaching History. Introducing teachers to its utilization in a history classroom [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Δανιήλογλου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη δυναμική σχέση του τρίπτυχου Ιστορία – Εκπαίδευση – Κινηματογράφος με έμφαση στη διδακτική αξιοποίηση των ταινιών, στο μάθημα της ιστορίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί θέλγονται από την ιδέα να χρησιμοποιήσουν ένα σύγχρονο και εναλλακτικό διδακτικό εργαλείο που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών και θα τους παροτρύν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Τhe contribution of optical sources and new technology in the development of historical literacy and their use in curriculum design in elementary school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-03-2020 [2020-03-15]
Σάλλακα, Θεοδοσία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ)
Περίληψη (Abstract): Οι προσπάθειες εκσυγχρονισμού του περιεχομένου και της διδασκαλίας της σχολικής Ιστορίας στην Ελλάδα ανέκαθεν πυροδοτούσαν έντονους δημόσιους διαλόγους και αντιπαραθέσεις ανάμεσα σε ιστορικούς, εκπαιδευτικούς, πολιτικούς και εκπροσώπους άλλων φορέων. Η έκδοση των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών για την Ιστορία στην Α΄θμια και τη Β΄θμια εκπαίδευση συνδέεται με τη διεύρυνση των πεδίων της σύγχρονης ιστορι...