Κριτήρια αναζήτησης: ικανοποίηση πελατών
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ικανοποίηση πελατών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of digital banking services on customer satisfaction and customer retention: a statistical analysis [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-5-2025 Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΡΑΓΚΑΤΖΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με το Social Media Marketing ως εργαλείο στρατηγικής των Τραπεζών. Αρχικά, στην εργασία γίνεται εισαγωγή στο  Social Media Marketing και αναφέρεται το Διεθνές περιβάλλον Μάρκετινγκ. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο ψηφιακό μάρκετινγκ και ειδικά στο ψηφιακό Marketing  τραπεζών, όπου αποτυπώνονται οι προκλήσεις της ψηφιοποίησης στον τραπεζικό κλάδο, καθώς και ο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: E - Banking during the Covid-19 pandemic. Citizens' views on the satisfaction and quality of e-banking services [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Κατωπόδης, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη της τεχνολογίας τις τελευταίες δεκαετίες έχει μεταβάλλει τον τρόπο ζωής των πολιτών, αλλά και τη λειτουργία των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, στον τομέα της παροχής υπηρεσιών η αξιοποίηση της τεχνολογίας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται προς τους πελάτες. Τα τελευταία έτη, η εκδήλωση της πανδημίας Covid-19 και ο ρυθμός αύξησης των κρουσμάτων, οδήγησε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: E-Marketing and profitability of hotel organizations. Case study: hotels in Loutraki [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Παπανικολάου, Αριστείδης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Μετά τη ραγδαία εξάπλωση του Διαδικτύου, πολλοί ερευνητές και επαγγελματίες συνειδητοποίησαν τη δυνητική του αξία σε επίπεδο μάρκετινγκ. Το Διαδίκτυο μεταμορφώθηκε σταδιακά από ένας διάμεσος επικοινωνίας σε ένα κανάλι πωλήσεων και διανομής, και τελικά σε μια πλατφόρμα διαχείρισης των σχέσεων με τους καταναλωτές και τις εικονικές κοινότητες. Η διαδραστικότητα, ως η βασική δυνατότητα του Διαδικτύου...
Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Γκέκας, Ευάγγελος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Με την ανάπτυξη των τεχνολογιών επικοινωνίας και πληροφορικής, η ηλεκτρονική τραπεζική γνώρισε σημαντική ανάπτυξη επιφέροντας σημαντικά οφέλη τόσο στους πελάτες όσο και στα τραπεζικά ιδρύματα. Η ηλεκτρονική τραπεζική συνίσταται στην παροχή ψηφιακών τραπεζικών συναλλαγών όπου οι συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικώς από απόσταση και συνεπώς δεν απαιτείται η φυσική παρουσία του πελάτη στο υποκατάστημα. Τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Criteria of legal services client satisfaction in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2021 [2021-09-12] Συγγραφέας: ΣΠΥΡΙΔΑΝΤΩΝΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The concepts of service quality and customer satisfaction are deemed extremely important to almost all kind of professional services. Legal services, which constitute a part of professional services, could not be an exception to the rule. However, in contrast with other disciplines (especially in medical field) the pertinent literature regarding the legal services sector is rather scarce. The purp...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Complaints management and guest satisfaction in luxury hotels. Case study: Costa Navarino [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΓΚΟΥΖΟΥ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι μια προσπάθεια παρουσίασης δύο κρίσιμων ζητημάτων στον κλάδο του τουρισμού. Το πρώτο είναι η ικανοποίηση των πελατών και το δεύτερο είναι η διαχείριση των παραπόνων τους. Στην εργασία παρουσιάζουμε τα κρίσιμα αυτά ζητήματα σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που προσφέρουν την πολυτέλεια στους πελάτες τους. Συγκεκριμένα μελετάμε την Costa Navarino όπου σε ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development of Fintech services in Hellenic Banks: the consumer approach [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: ΚΟΡΔΟΥΛΗ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Με την πάροδο των ετών, έχει δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στην επένδυση σε νέες τεχνολογίες στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, έχουν σημειωθεί ραγδαίες εξελίξεις αναφορικά με τον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Η βιβλιογραφία που σχετίζεται με το χρηματοπιστωτικό κλάδο διεθνώς συντείνει στο γεγονός ότι πολλές νεοφυείς επιχειρήσεις (startups) εμφανίζονται με ραγδαίους ρυθμούς τα τελευ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Dimensions of internet banking quality and their effects on customer satisfaction [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: Οικονόμου, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Από τα αποτελέσματα που εξήχθησαν, προέκυψε ότι η ευκολία των συναλλαγών και το χαμηλότερο κόστος αποτέλεσαν τους σημαντικότερους παράγοντες για τη χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής, ενώ η ικανοποίηση των χρηστών του internet banking φάνηκε να συσχετίζεται σημαντικά με την ηλικία, το εισόδημα, το μορφωτικό επίπεδο, την επαγγελματική ιδιότητα αλλά και τον τόπο κατοικίας των συμμετεχόντων στην ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of online and digital banking in shaping the new automated store model : A case study of Piraeus Bank. [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-06-2020 [2020-06-06] Συγγραφέας: ΜΥΛΩΝΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Σε όλο τον κόσμο, οι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί αναλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα πρωτοβουλιών σχετικά με την προώθηση αλλά και υιοθέτηση από τους πελάτες τους των ηλεκτρονικών και ψηφιακών τραπεζικών υπηρεσιών. Οι τράπεζες επενδύουν και αναπτύσσουν ψηφιακές εφαρμογές οι οποίες θα τους παρέχουν τη δυνατότητα να συγκεντρώνουν και να αναλύουν μεγάλο όγκο δεδομένων σχετικά με τις συνήθειες και επιθυμίες ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Lobbyscape: The Impact of Hotel Lobby on Customer Satisfaction [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Πυθαρουλάκης, Μίνωας Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά την επίδραση που ασκούν οι περιβαλλοντικές διαστάσεις (environmental dimensions) και τα ατμοσφαιρικά στοιχεία (atmospheric elements) των hotel lobbies. Η έρευνα προσανατολίζεται στην κατανόηση της σημασίας των διαφορετικών στοιχείων των lobbies για ένα ξενοδοχείο, ιδιαίτερα σε σχέση με την ικανοποίηση των πελατών. Εδώ εισάγεται και δημοσιεύεται για πρώτη φορά ο όρος ‘lob...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Measuring and evaluating customer satisfaction. A study on hotel customers in the area of Ioannina [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-05-2019 [2019-05-12] Συγγραφέας: ΛΕΚΚΑ, ΟΛΓΑ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση και η αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών των ξενοδοχείων με τη χρήση ειδικού ερωτηματολογίου. Η σύνταξη του ερωτηματολογίου θα γίνει σύμφωνα με το μοντέλο SERVQUAL το οποίο συμπλήρωσαν οι πελάτες των ξενοδοχείων συγκεκριμένης περιοχής και για ορισμένο χρονικό διάστημα. Με την βοήθεια του ερωτηματολογίου συλλέγονται τα δεδομένα σε σχέση με την π...
Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Ασλανίδης, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Εκ των βασικών στοιχείων για την επιτυχία μιας επιχείρησης μέσα σε ένα απαιτητικό και άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι η ικανοποίηση των πελατών της. Άλλωστε τα έσοδα κάθε επιχείρησης προκύπτουν από την πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών προς τους πελάτες της. Παράλληλα, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις καταφεύγουν στην εφαρμογή προτύπων του οργανισμού ISO, όπως συστημάτων διαχείρισης της ποιό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ELECTRONIC BANKING THE EVOLUTION OF TECHNOLOGH AND THE CUSTOMER'S SATISFACTION [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-05-2018 [2018-05-12] Συγγραφέας: ΓΑΥΓΙΩΤΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται βασικά στοιχεία για την ιστορική εξέλιξη της ηλεκτρονικής τραπεζικής, τους τύπους ηλεκτρονικής τραπεζικής καθώς και την ασφάλεια των συναλλαγών και την εμπιστοσύνη και την ικανοποίηση των καταναλωτών απέναντι στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής. Επιπλέον, καταγράφονται τα βασικά μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα από την χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Quality assessment of mobile serivces suppliers operating in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Λιακοπούλου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Η ποιότητα είναι μια έννοια εξέχουσας σημασίας για τις επιχειρήσεις που προσφέρουν στο καταναλωτικό κοινό ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Από την πλευρά των πελατών, η αντίληψη για την ποιότητα συνδέεται άμεσα με το επίπεδο ικανοποίησης τους από το αντίστοιχο προϊόν ή την παρεχόμενη υπηρεσία. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η μελέτη της ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας στον ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creating a competitive strategic advantage through differentiation strategy: The case of Agreco Farm [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Γιαχακοπούλου, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη πρόκειται να διερευνηθεί ο τρόπος με τον οποίο μία επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, μέσω της ανάλυσης του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντός της και με την κατάλληλη επιλογή συγκεκριμένης στρατηγικής να ξεχωρίσει στον επιχειρησιακό στίβο. Τρία είναι τα βασικά στοιχεία που συναινούν στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και διαφοροποιούν το πρ...