Κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακό μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακό μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 22-09-2024 Συγγραφέας: ΑΓΛΑΪΑ ΚΑΡΑΜΑΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η εξάπλωση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αλλάξει τον τρόπο που ο σύγχρονος τουρίστας αναζητάει την πληροφορία, επιλέγει και σχεδιάζει τις διακοπές του. Αντίστοιχα, οι τουριστικοί προορισμοί καλούνται να προσαρμοστούν με αυτές τις εξελίξεις και να υιοθετήσουν τις πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ με σκοπό την προώθησή του και την διατήρηση αντα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τομέα των μεταμοσχεύσεων μαλλιών [Ελληνική] Ημερομηνία: 19-05-2024 Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΩΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This work will examine the issue of the application of digital marketing in the field of hair transplants. This dissertation aims at analyzing the broader landscape of digital marketing in the field of the cosmetic surgeries, identifying applications of digital marketing in the industry of hair transplants and exploring the literature and studies regarding hair transplants and digital marketing. T...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Modern tools of digital marketing and management of tourist destinations [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Στασινού, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι τα σύγχρονα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και διαχείρισης τουριστικών προορισμών. Συγκεκριμένα, διερευνάται σε ποιο στάδιο έχει φτάσει το ψηφιακό μάρκετινγκ και ποια από τα ψηφιακά εργαλεία που έχουν δημιουργηθεί διεθνώς χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα. Επίσης, εξετάζεται με ποιον τρόπο είναι ωφέλιμοι αναφορικά με τη διαχείριση του τουριστικού προορισμού οι συνοδοί ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic planning in cultural organizations and academic libraries: The case of the Academic Library of the University of Crete [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Χατζάκη, Ερασμία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στη συνεχώς μεταβαλλόμενη εποχή που διανύουμε, οι αλλαγές σε πολιτικό, κοινωνικό, οικονομικό και τεχνολογικό επίπεδο οδηγούν τους οργανισμούς στη χάραξη στρατηγικής διοίκησης προκειμένου να διατηρήσουν τη βιωσιμότητα τους. Στη παρούσα εργασία θα πραγματοποιηθεί μία προσπάθεια παρουσίασης και ανάλυσης της διοίκησης και της λειτουργίας των πολιτιστικών οργανισμών και συγκεκριμένα των ακαδημαϊκών βι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The relation between digital marketing and the image formation of a tourist destination: The case of Mykonos [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2021 [2021-05-15] Συγγραφέας: Πέτρου, Άννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η συνεχής εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου και κατά συνέπεια η αύξηση του ανταγωνισμού, καθιστούν ως απαραίτητη τη δημιουργία οργανισμών διαχείρισης προορισμών. Ο τουρισμός αποτελεί για έναν προορισμό πολύ σημαντικό κομμάτι της οικονομίας και των εσόδων του, του κύκλου ζωής, της φέρουσας τουριστικής ικανότητας, της εξέλιξης και ανάπτυξης του. Για να μπορέσει όμως να εξελιχθεί ένας προορισμός πρέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The contribution of digital marketing and social media to increase the audience participation in cultural festivals [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Χατζηδιονυσίου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): H ανάδειξη του ρόλου που διαδραματίζει το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνιακή στρατηγική για την αύξηση των συμμετεχόντων στους πολιτιστικούς θεσμούς, και ειδικότερα στα πολιτιστικά φεστιβάλ, είναι ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο μέρος της εργασία με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής επισκόπησης, εξετάζεται ο θεσμός των πολιτιστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Public libraries and digital marketing: Websites and social media as strategic planning tools of Greek public libraries [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Τρούτπεγλη, Κωνσταντινιά Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι δημόσιες βιβλιοθήκες είναι οργανισμοί με πολυδιάστατη δραστηριότητα η οποία ως επίκεντρο έχει τη συγκέντρωση, οργάνωση και διάθεση της γνώσης. Οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο έχουν επηρεάσει σχεδόν όλες τις παραδοσιακές λειτουργίες των βιβλιοθηκών και ο νέος ρόλος που καλούνται να επιτελέσουν έχει τα χαρακτηριστικά της λεγόμενης Βιβλιοθήκης 2.0 (Library 2.0). Παράλληλα, το μάρκετινγκ, και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital marketing trends and technology enabled customer engagement in retail business. The case of the eyewear sector. [Αγγλική] Ημερομηνία: 07-09-2019 [2019-09-07] Συγγραφέας: Γεωργίου, Μαρία - Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The ever-changing nature of digital technology and the rising use of digital media has revolutionized the way consumers seek, purchase and evaluate products and services. The retail business sector highlights the importance of exploiting digital touchpoints to market its products, engage with customers, promote loyalty and trust and add customer value. This study aims to analyze the impact of digi...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital marketing and its impact in the consumer market through social media: The case of Instagram [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-2019 [2019-09] Συγγραφέας: Κανελλάκη, Μαριάνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The term “Social Media” was first introduced in 2004 when LinkedIn created the first social networking application. This application was primarily an online technology tool that allowed people to communicate easily using the Internet and to publish and share information and personal experiences. Traditional media, such as newspapers, television, radio and magazines, provide one-way communication....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social Media as a factor of Corporate Reputation Management in 5* hotels [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΝΙΑΣΚΟΥ, ΗΛΙΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τα Social Μedia έχουν καθιερωθεί ως το πλέον αποδοτικό εργαλείο του Digital Marketing στην τουριστική βιομηχανία, μία βιομηχανία εντάσεως πληροφόρησης, ενώ οι άυλες τουριστικές υπηρεσίες κι η αδυναμία αξιολόγησης τους προ κατανάλωσης, δικαιολογούν τον επηρεασμό των χρηστών από σχόλια και προσωπικές συστάσεις πριν την λήψη των αποφάσεων τους. Συνεπώς, η ευρεία χρήση τους, τόσο για ενημέρωση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Understanding the value of digital marketing towards business performance, growth and development. [Αγγλική] Ημερομηνία: 9-2016 [2016-9] Συγγραφέας: ΜΠΕΣΙΡΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Internet nowadays plays an important and vital role in everyone’s life, as it encourages selling products or services through electronic markets (e-shops) which is more convenient for consumers. This study tries to analyze how internet marketing can help the effectiveness of business and the impact on other businesses. This dissertation presents and analyzes the advantages and disadvantages of e-...