Κριτήρια αναζήτησης: Trust
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Trust Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: H προώθηση της Διαφορετικότητας, της Ισότητας και της Συμπερίληψης στον Ελληνικό Φαρμακευτικό Τομέα: Σχέση με την Δέσμευση και την Ευημερία των Εργαζομένων. [Ελληνική] Ημερομηνία: 07-09-2024 Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΟΥΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Over the past few decades there is an increase of Greek organizations that have been familiarized with the concept of diversity and inclusion. Gender, age, ethnicity, sexual orientation, social class, physical ability or limitation, financial status, political opinions are all integral factors that represent diversity.  Globalization, technology, and social restructuring due to immigration ar...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: INTERNET BANKING AND CONSUMER CONFIDENCE IN INTERNET BANKING TRANSACTIONS [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Σφηναρολάκη, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η διαδικτυακή τραπεζική (internet banking) παρέχει πολλές διαθέσιμες ευκαιρίες βελτίωσης των τραπεζών, όπως εύκολες και γρήγορες τραπεζικές υπηρεσίες, φθηνά εργαλεία επικοινωνίας με πελάτες, νέα τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες σε τραπεζικούς πελάτες και αποτελεσματικό έλεγχο για σφάλματα τραπεζικού συστήματος. Οι πελάτες την προτιμούν λόγω της ταχύτητας και ευκολίας των συναλλαγών. Παρ’ όλα αυτά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: How the covid-19 epidemic has affected people's attitudes and perceptions of their lives. Economic and social consequences. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Ριγανά, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός: Ο σκοπός της παρούσας ερευνητικής μελέτης, είναι η διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των πολιτών, αναφορικά με την πανδημία SARS-CoV-2. Παράλληλα μελετώνται οι κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες, οι οποίες είναι απόρροια της λήψης μέτρων για την αντιμετώπιση του SARS-CoV-2. Μέθοδος : Για την εκπόνηση αυτής της εργασίας χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου 24 ερωτήσεων. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic responses of the hotel industry to the new competitive landscape of sharing economy: A theoretical framework and empirical examination.” [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: Sifnaiou, Mantalena Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The tourism industry and especially the hotel industry play a crucial role in the Greek economy in many aspects. However, the hotel industry is threatened by competitive forces such as sharing economy and must try to keep its competitive stance. Beyond service quality, Shared Value (SV) creation—a manifestation of Corporate Social Responsibility (CSR)—may also help companies to gain competitive ad...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Agile Movement - Creating Efficient Teams [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-07-2020 [2020-07-30] Συγγραφέας: Aggelis, Sotirios Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The goal of the dissertation is to explore the values and disciplines behind the agile movement in general as well as frameworks that expand into more specialized methodologies like Extreme Programming, Kanban, Scrum and Lean software development. The core of these disciplines and methodologies are the creation of cross functional teams and the adoption of a short iterative cycle style in the ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors affecting brand loyalty in the Fast Moving Consumer Goods Industry in times of economic downturn. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Κουρεμένου, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Nowadays, consumers can choose the brand/ product of their preference among many alternatives. Besides all other challenges of competitive markets, marketers also face the challenge of keeping their customers loyal in order to succeed in having a sustainable business. This study will try to draw attention to the importance of loyalty as a competitive advantage. Especially in the FMCG sector wh...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Consumers’ Awareness and Purchasing Behavior towards Green Products in the Greek market [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Μποσκοπούλου, Αγγελική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Companies launch Green Products in order to cover the interest of consumers on a healthier lifestyle. For the recognition of a predictive model of responsible consumers’ behavior and clarification of the factors that motivate environmentally-friendly behavior, global research focuses on both demographic and socio-economic variables as well as psychological variables. Most research shows that the i...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of social media as an information source during the procedure of searching and buying tourism products and services [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Βαρελά, Ασημίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη ερευνά το ρόλο της πληροφόρησης μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην επιλογή τουριστικού προϊόντος. Συγκεκριμένα αναλύθηκε η σπουδαιότητα που κατέχουν οι εφαρμογές social media στην κοινοποίηση (sharing) τoυριστικών εμπειριών και πληροφοριών κάθε μορφής και ως πηγή παροχής τουριστικών πληροφοριών στους υποψηφίους καταναλωτές – χρήστες, η αξιοπιστία των τουριστικών πληροφοριών ...