Κριτήρια αναζήτησης: Tourism Development
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Tourism Development Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of human resources training in the sustainable development of tourism. Case study of the Hotel "Grecotel Olympia Resort" in Kyllini Ilias [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Κακούρη, Αθανασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες της Ελλάδας. Λειτουργεί ως καταλύτης για την περιφερειακή ανάπτυξη και δημιουργεί επιπλέον απασχόληση. Ο αειφόρος τουρισμός αναπτύσσει δράσεις περιορίζοντας τις επιπτώσεις και βελτιώνοντας το επίπεδο της κοινωνικής και οικονομικής ευημερίας του τοπικού πληθυσμού στις αγροτικές και αστικές περιοχές προσφέροντας ευκαιρίες οι οποίες ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of a DMO (Destination Management Organization) for the sustainable development of a tourist destination. Case study: Peloponnese, Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Κουκοπούλου, Παναγούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επικεντρώθηκε στην έρευνα της συμβολής και τον ρόλο που μπορεί να παίξει ένας Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμού - ΟΔΠ (DMO - Destination Management Organization) στην ισορροπημένη τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου. Κύρια ερωτήματα της έρευνας αποτέλεσαν η αναγκαιότητα δημιουργίας ενός ΟΔΠ για την Πελοπόννησο, ο βαθμός συμφωνίας ή ασυμφωνίας των ομάδων συμφερόντων (stakeholders...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Planning for Tourism Development on the island of Syros [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-11-2020 [2020-11-26] Συγγραφέας: Τσεκούρα, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ο τουρισμός σε παγκόσμιο, εθνικό και τοπικό επίπεδο οφείλει να προσαρμοστεί στις μεταβολές που προκύπτουν. Η ίδια η φύση του τουρισμού χαρακτηρίζεται από αυτήν την αέναη και ευμετάβλητη κίνηση και κάθε χώρα που στηρίζεται οικονομικά στην τουριστική βιομηχανία πρέπει πάντα να ανταποκρίνεται σε νέα τουριστικά δεδομένα αλλά και στις κοινωνικές και οικονομικές ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marine Tourism In Greece (The Yachting Case) [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Νιφόρος, Αλέξανδρος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η οικονομία της χώρας μας στηρίζεται σε ένα μεγάλο βαθμό από τον τουρισμό. Στα πλαίσια αυτά οι φυσικές ομορφιές, η πολιτισμική ταυτότητα και η μεγάλη ακτογραμμή δίνουν στο θαλάσσιο τουρισμό και το yachting ιδιαίτερα μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στην χώρα μας, πάντα όμως με συντονισμένες και συστηματικές προσπάθειες. Το yachting αποτελεί μια ιδιαίτερη μορφή θαλάσσιου τουρισμού και για αυτό το λόγο απ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Legal and Developmental Aspects of Rural Tourism: The case of Wine Tourism [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Κίτση, Άννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ ΤΟΝ 9/2022. Αντικειμενικός σκοπός αυτής της Διπλωματικής είναι να διερευνήσει τις Νομικές και Αναπτυξιακές διαστάσεις του Τουρισμού Υπαίθρου, με έμφαση στον Οινοτουρισμό. Προς επίτευξη του κεντρικού αυτού στόχου, αρχικά, επιχειρείται η αποτύπωση της ισχύουσας νομοθεσίας που αφορά τον Τουρισμό Υπαίθρου και, εν συνεχεία, επιδιώκεται η μελέτη των αναπτυξιακών διαστά...
Ημερομηνία: 07-2018 [2018-07] Συγγραφέας: ΦΑΛΚΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί ουσιαστικά ένα σχέδιο μάρκετινγκ για την τριετία 2018-2020 για την τουριστική προβολή και προώθηση του Δήμου Έδεσσας. Μέσα από τη μελέτη των διαθέσιμων στοιχείων και την ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης θα αποφασιστούν οι απαραίτητες ενέργειες προβολής και διαφήμισης καθώς και η στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει ο Δήμος Έδεσσας με σκοπό την επίτευξη ...
Ημερομηνία: 13-05-2018 [2018-05-13] Συγγραφέας: Κτενά, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η διεθνής δημοσιευμένη τουριστική αρθρογραφία και βιβλιογραφία υποδεικνύει πως η διερεύνηση των αντιλήψεων και προτιμήσεων όλων των συμμετεχόντων ενός προορισμού είναι ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική του επιτυχία, καθώς συμβάλλει στη δημιουργία ενός αναπτυξιακού σχεδίου που θα τυγχάνει ευρείας αποδοχής και υποστήριξης (π.χ. Ανδριώτης, 2005, Ali, Hussain, Nair and Nair, 2017). Ήδη έχουν διεξαχθε...