Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Teaching practices
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Προσδιορισμός καλών πρακτικών για τη διδασκαλία της ελληνικής ως Γ2 σε διαφορετικά μαθησιακά πλαίσια: τα Ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα, γλώσσα κληρονομιάς και ξένη γλώσσα [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-02-2022 [2022-02-27]
Ματσούλια, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The present study is oriented in highlighting teaching strategies that are proposed for different target groups. To be more specific, the participants are ten educators who are teaching Greek as a Second Language, Heritage Language or/and Foreign Language to children aging from 3 to 18 years old. The teachers belong in formal or non-formal educational settings, teaching face to face or remotely an...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical thinking development in Higher Education: Perceptions of Hellenic Open University teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γιαννούλη, Βαρβάρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η κριτική σκέψη αποτελεί ίσως την πλέον προβεβλημένη έννοια στη διεθνή ακαδημαϊκή πραγματικότητα και είναι πανθομολογούμενη η συμβολή της στη διαμόρφωση επαρκώς καταρτισμένων επιστημόνων αλλά και πολιτών ικανών να συνεισφέρουν θετικά, προάγοντας τους συλλογικούς στόχους των ταχέως μεταβαλλόμενων σύγχρονων κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιούνται. Στην παρούσα έρευνα επιχειρήθηκε μια όσο το δυνατόν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of teachers working at the Refugee Reception and Education Structures (RRES) regarding the quality of student refugee education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Τσαουσίδης, Αναστάσιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε ΔΥΕΠ για την ποιότητα της εκπαίδευσης των προσφύγων μαθητών. Εστιάζουμε στην επάρκεια των προσόντων των εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση των προσφύγων, στο αναλυτικό πρόγραμμα και στην κτηριακή-υλικοτεχνική υποδομή των ΔΥΕΠ, στις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών και στη συνεργασία διδακτικού πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers' perceptions of the content and level of mathematical concepts in the teaching of mathematics in the first two grades of elementary school. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Μπίτσικα, Δέσποινα-Χρυσαυγή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική εργασία εστιάζει στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με το περιεχόμενο και το επίπεδο των μαθηματικών εννοιών που είναι σε θέση να προσεγγίσουν οι μαθητές των δύο πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολείου. Επίσης, επιχειρείται ο εντοπισμός των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με τις διδακτικές πρακτικές και τις μαθηματικές δραστηριότητες που επιλέγουν οι εκπ...