Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Teachers Training
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers Training in Greek Tutorial Centers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κανδρής, Παναγιώτης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι Έλληνες μαθητές και οι οικογένειες τους δείχνουν ξεκάθαρη προτίμηση στο φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης παρά στο σχολείο. Έχουν περισσότερη εμπιστοσύνη στον καθηγητή της φροντιστηριακής μονάδας παρά στον καθηγητή του σχολείου, γιατί εναποθέτουν την ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον και την ευθύνη για την επίτευξή του - μέσω της εισαγωγής των μαθητών στο πανεπιστήμιο - κύρια στο φροντιστήριο. Η λει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Opportunities and weaknesses in the implementation of Distance School Education in Secondary Education. Teachers’ training needs analysis. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Ζέρζη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ερευνητική εργασία πραγματεύεται θέματα που σχετίζονται με την εφαρμογή της εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης ή Τηλεκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19. Από τον Μάρτιο του 2020 ξεκίνησε η προαιρετική εφαρμογή της στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για να γενικευτεί η υποχρεωτική εφαρμογή της τον Νοέμβριο του 2020, τόσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The programming and its meaning for the Adult Education Units – The need for strategic and operational planning in Second Chance Schools [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΧΗΡΑ, ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο χώρο της εκπαίδευσης, η διαδικασία του σχεδιασμού-προγραμματισμού αποτελεί το πρώτο και βασικότερο στάδιο για την υλοποίηση της λειτουργίας της διοίκησης σε κάθε εκπαιδευτική μονάδα. Διακρίνεται στο στρατηγικό και το λειτουργικό προγραμματισμό, με τον πρώτο να αφορά τους μακροπρόθεσμους στόχους της μονάδας και συνεπώς τη γενικότερη πορεία της, ενώ ο δεύτερος τους βραχυπρόθεσμους στόχους και τη...