Κριτήρια αναζήτησης: Teachers' perceptions
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Teachers' perceptions Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Developing Entrepreneurial Skills for Secondary School Students. The Contribution of Junior Achievement Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2019 [2019-07-31] Συγγραφέας: ΜΠΛΙΑΤΖΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η Επιχειρηματική Εκπαίδευση παρέχει στο άτομο τη δυνατότητα να αναπτύξει τις δεξιότητες που χρειάζονται στη ζωή και στην εργασία του. Κύριος στόχος της είναι η προαγωγή της επιχειρηματικής κουλτούρας και η καλλιέργεια επιχειρηματικών δεξιοτήτων, γνώσεων και στάσεων που είναι καταλυτικές για την παραγωγή δημιουργικών ιδεών. Με τη παρούσα μελέτη επιχειρείται να διερευνηθούν οι απόψεις των διευθυντώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers' views and pedagogical perceptions regarding the integration of Educational Robotics in Elementary/Primary school: a study in schools of the prefecture of Thessaloniki [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: Τσίντζας, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εισαγωγή καινοτομιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανέκαθεν προσέλκυε το ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας και δημιουργούσε κάθε φορά υψηλές προσδοκίες για τα αποτελέσματα του προς ενσωμάτωση μέσου. Μία από αυτές που βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων τα τελευταία χρόνια, είναι η ρομποτική. Ο προσδιορισμός της ως εκπαιδευτικής αναφέρεται στη διδακτική πρακτική που τη χαρακτηρίζει, μέσω τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating teachers’ perceptions concerning the introduction of descriptive assessment as a form of alternative assessment in the EFL context. Views and reactions from the parties involved. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Vavari-Bampari, Athina Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The increased interest in alternative methods of assessment that has been reported recently and more specifically the potential introduction of descriptive assessment in Greek state schools by the Ministry of Education created the need for the conduct of the present study. Alternative assessment has been in the centre of attention over the past years. However, despite the extensive research around...