Κριτήρια αναζήτησης: TICE
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: TICE Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 23-02-2025 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): L'objectif de ce travail de mémoire a été de voir et d'examiner les éléments qui freinentune utilisation efficace des TICE dans l'enseignement du FLE à l'école primaire grecque. Leur utilisation n'est pas tellement une stratégie nouvelle mais il s'agit des outils numériques en évolution au service de l'apprentissage d'une langue étrangère. Cependant ce que nous a intéressé ce travail sont les fa...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: « Les TICE au service du FLE : développer des stratégies d’enseignement/apprentissage collaboratives et motivantes afin de renforcer l’aspect cognitif et affectif chez l’élève dans une classe virtuelle pendant la pandémie de Covid-19. » [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2021 [2021-09-11] Συγγραφέας: Σωτηριάδου, Δημητρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Κατά τη διάρκεια της τελευταίας χρονιάς, η εκπαιδευτική κοινότητα βρέθηκε αντιμέτωπη με μία κατάσταση άνευ προηγουμένου, μία υγειονομική κρίση που επέφερε ριζικές αλλαγές στη διδακτική και παιδαγωγική διαδικασία των Γαλλικών ως Ξένη Γλώσσα, η οποία ευνοεί τη διαδικτυακή διδασκαλία/εκμάθηση. Η Διπλωματική μας εργασία έχει σαν στόχο να τονίσει τον πρωταρχικό ρόλο που διαδραματίζει η εισαγωγή των Τεχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Littératie numérique et apprentissage des langues étrangères : proposition de scénarios pédagogiques pour la classe de FLE [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Νικολάου, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η ταχεία πρόοδος στις τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών διευκόλυνε νέες μορφές αναπαράστασης βασισμένες στα διαδραστικά μέσα και την επικοινωνία μέσω υπολογιστή, νέους τύπους πρακτικών συγγραφής κειμένων και ενθάρρυναν τη δημιουργία παγκόσμιων διαδικτυακών χώρων, όπου συμμετέχοντες από διαφορετικούς πολιτισμούς μπορούν εκεί να συναντηθούν και να αλληλεπιδράσουν.Σ’ αυτή τη διπλωματική εργασί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Développer des compétences multiples par la création de « ponts radiophoniques » : un projet de webradio scolaire pour des adolescents débutants en français [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-09-2019 [2019-09-14] Συγγραφέας: ΛΕΚΚΑ, ΚΥΡΙΑΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η παντοδυναμία των νέων τεχνολογιών δεν μπορεί παρά να έχει σημαντικό αντίκτυπο και στην εκπαίδευση. Το διαδικτυακό ραδιόφωνο αποτελεί ένα από αυτά τα εργαλεία που μπορούν να προσφέρουν σημαντικές υπηρεσίες στην ανανέωση της διαδικασίας διδασκαλίας / εκμάθησης των ξένων γλωσσών. Η πραγματοποίηση ενός ερευνητικού σχεδίου εργασίας (projet) στα πλαίσια του μαθήματος της Γα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: La contribution du numérique au développement de la formation tout au long de la vie : Rénover les pratiques pédagogiques au cycle supérieur [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: ΜΠΟΥΡΓΟΥ, ΑΛΕΞΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Σε μια κοινωνία που αλλάζει διαρκώς και χαρακτηρίζεται από αλλαγές τόσο σε κοινωνικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο, οι ανάγκες της αγοράς εργασίας αυξάνονται σταθερά και νέες μορφές κατάρτισης και μάθησης βασισμένες στη χρήση των ψηφιακών μέσων κάνουν την εμφάνιση τους. Για το λόγο αυτό, η επανεξέταση των παιδαγωγικών μεθόδων και η μετάβαση στις ψηφιακές και εξ αποστάσεως μεθόδους μάθηση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: « Examens panhélleniques de français : conception des ressources pédagogiques pour la préparation des candidats à l’aide des logiciels.» [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: ΒΑΡΕΛΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις πανελλήνιες εξετάσεις για το ειδικό μάθημα των γαλλικών. Ο πρωταρχικός της σκοπός είναι η δημιουργία παιδαγωγικού υλικού με τη βοήθεια λογισμικών προγραμμάτων για την προετοιμασία των υποψηφίων. Η δημιουργία του ψηφιακού υλικού πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια του λογισμικού “Articulate Quizmaker 360”. Αρχικά, το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας αναφέρεται στην εν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Mise en place d’un dispositif hybride pour des apprenants de niveau B2 en FLE [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: ΚΑΝΤΕΛΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη βασίζεται σε μια έρευνα δράσης δημιουργώντας έναν μηχανισμό προσαρμοσμένο στις ανάγκες των μαθητών επιπέδου B2 οι οποίοι παρακολουθούν ιδιαίτερα μαθήματα. Σκοπός της είναι να βελτιστοποιήσει τα μαθήματα προσφέροντας τους ευκαιρίες να αναπτύξουν την προφορική τους ικανότητα. Τείνει να προκαλέσει το ενδιαφέρον τους για μια νέας μορφής εκμάθησης, υβριδικής κατάρτισης. Για να κάνουμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: L'apport des TICE dans la classe de FLE: Élaboration d'un support numérique comme ressource complémentaire au manuel Adosphère1 [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, AΣΠΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Κάθε τάξη είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας που αποτελείται από διαφορετικά μέλη. Η ετερογένεια είναι ένα φαινόμενο που κυριαρχεί στην καρδιά του εκπαιδευτικού συστήματος, προκαλώντας δυσκολίες στην εκμάθηση / διδασκαλία των γαλλικών ως ξένη γλώσσα. Η γνωστική, κοινωνικοπολιτιστική ή ψυχολογική ποικιλομορφία των μαθητών απαιτεί τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας ώστε να επικεντρωθούμε στο προφίλ κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Realité Augmentée et Autonomie de l' apprenant : L' utilisation de l' outil Aurasma dans le cadre d' un apprentissage hybride [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Ματθιουδάκη, Όλγα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας, οι τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας στην εκπαίδευση (ΤΠΕ), ενσωματώνονται όλο και περισσότερο στις διδακτικές πρακτικές των καθηγητών της γαλλικής ως ξένης γλώσσας. Στην παρούσα εργασία θα περιγράψουμε, σε πρώτη φάση, τις ανάγκες της νέας γενιάς μαθητών που ονομάζονται «ψηφιακοί γηγενείς» ή «αυτόχθονες του ψηφιακού κόσμου», που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν μέσα σ’ ένα ψ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: La formation des enseignants sur les TICE. Opinions et besoins en formation. Enquête de terrain réalisée auprès des enseignants du FLE dans l’enseignement secondaire de la région d’Athènes. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Παραφόρου, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η συμβολή των ΤΠΕ στην εκπαίδευση είναι αδιαμφισβήτητη και ανοίγει καινούργιες προοπτικές. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν μία επιμόρφωση όχι μόνο τεχνική αλλά και για παιδαγωγικούς σκοπούς. Ο στόχος αυτής της μελέτης είναι η διερεύνηση της συμβολής των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Γαλλικών ως ξένη γλώσσα και ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Η εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τον υπολογιστή, η ένταξη τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Towards the integration of the teaching / learning of FLE for students at the middle section of a Greek kindergarten: representations of teachers, students and their parents" [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία προτείνει την εισαγωγή και την ένταξη της εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας στον παιδικό σταθμό. Πιο συγκεκριμένα, ο στόχος που επιδιώκει η παρούσα έρευνα είναι να εξετάσει την στάση των μικρών μαθητών της προσχολικής ηλικίας (2,5-5 ετών) αλλά επίσης τη στάση της δασκάλας τους και των γονιών τους ως προς την ένταξη της γαλλικής γλώσσας στον παιδικό σταθμό με την χρήση κινο...