Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Modern Greek
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Parallel teaching of ancient and modern Greek with the use of text corpora [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-02-2024
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία αξιοποιείται η μελέτη των σωμάτων κειμένων (corpora) της νέας και της αρχαίας ελληνικής γλώσσας με σκοπό τη χρήση τους στη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων στο σχολείο. Η μελέτη σωμάτων κειμένων της Αρχαίας Ελληνικής συμπεριλαμβάνεται προκειμένου να γίνει μια συγκριτική ανάλυση σε σχέση με την αρχαία και τη νέα ελληνική γλώσσα σε επίπεδο γλωσσικών ομοιοτήτων και διαφορών. Απ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Ancient Greek language as an L2: an alternative didactic proposal [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-03-2020 [2020-03-14]
Παπανικολάου, Στυλιανός
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο μελέτης στην παρούσα εργασία είναι αφενός η θέση των αρχαίων ελληνικών στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας και αφετέρου ο τρόπος με τον οποίο διδάσκεται το συγκεκριμένο μάθημα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ειδικότερα, εξετάζεται το φαινόμενο της γλωσσικής αλλαγής, ενώ σχολιάζονται κριτικά ποικίλοι μύθοι που έχουν διαμορφωθεί και διαδίδονται γύρω από την ελληνική γλώσσα εξαιτίας της μη...
Διαγλωσσικότητα στη Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής σε Ενήλικες: Απόψεις και Πρακτικές των Καθηγητών.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Translanguaging in Modern Greek adult language education: Teachers’ views and practices [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-03-2019 [2019-03-16]
Βασιλειάδη, Δήμητρα Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The use of languages other than the target one in the process of teaching and learning a second
language has been viewed as a practice to be avoided (in some cases even banned), ever since the
time of the “Great Reform” in language teaching and especially under the influence of the Direct
Method (Howatt, 1984; Hall & Cook, 2012). However, the issue has generated a lot of
discussion in recent y...