Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Instagram
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE INFLUENCE OF TRAVEL INFLUENCERS ON THE TOURIST DESTINATION IMAGE AND THE TRAVEL DECISION OF MILLENNIALS AND GEN Z INSTAGRAM USERS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γουρδούλης, Νίκος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία είναι ένας από τους κύριους κλάδους υποδοχής/εσωτερίκευσης της επιρροής της τεχνολογικής εξέλιξης, της ανάπτυξης του διαδικτύου και των social media. Οι χρήστες των social media αφιερώνουν αρκετό χρόνο στις πλατφόρμες αυτές και αποτελούν στόχο του περιεχομένου των travel influencers. Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επίδρασ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DER EINSATZ VON SOZIALEN NETZWERKEN IM FREMDSPRACHENUNTERRICHT [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
ΣΑΡΑΦΙΔΟΥ, ΜΑΡΘΑ ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ένταξη των κοινωνικών δικτύων στο ξενόγλωσσο μάθημα. Συγκεκριμένα ερευνάται η συχνότητα συμμετοχής μιας μαθητικής ομάδας επιπέδου Α2 σε διαφορετικές επικοινωνιακές δραστηριότητες μέσω του κοινωνικού δικτύου Instagram και το κατά πόσο αυτές οι δραστηριότητες μπορούν να λειτουργήσουν παρακινητικά, ώστε οι μαθητές να έχουν κίνητρο να μάθουν την γερμανι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Youth tourism and Social Media: An inquiry into the behavior and motivation of young tourists and the impact of the social media platforms of Instagram and TripAdvisor on their decision-making [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κοτσώνης, Ηλίας
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της συμπεριφορά των νέων τουριστών και τα κίνητρα τα οποία τους ωθούν στην πραγματοποίηση ενός ταξιδιού καθώς επίσης και την επίδραση δύο ιδιαίτερα δημοφιλών κοινωνικών δικτύων, του Instagram και του TripAdvisor πάνω στις αποφάσεις που λαμβάνουν κατά τον σχεδιασμό και κατά την πραγματοποίηση των ταξιδιών τους.
Για τον σκοπό της παρούσας εργασίας ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media and Tourism: Motivation, tourist decision and the case of Instagram. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ζωζωνάκη, Αργυρώ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Υπόβαθρο: Σήμερα ο τουρισμός αποτελεί ένα φαινόμενο που χαρακτηρίζει την ανθρώπινη δραστηριότητα. Παράλληλα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μέρος της ανθρώπινης καθημερινότητας, γεγονός που μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στον τουρισμό στα πλαίσια των κινήτρων και της τουριστικής απόφασης για τη διενέργεια ενός ταξιδιού.
Σκοπός και στόχοι: Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να μελετήσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of new technologies and social media to the development, promotion and survival of museums. Communications strategy in Czech museums: the case of the Technological Museum in Brno. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Τσιάμη, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media - SoMe) είναι ένα σημαντικό όπλο στην «φαρέτρα» των πολιτιστικών οργανισμών, ώστε να καταφέρουν να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να αυξήσουν τα έσοδά τους για την καλύτερη επιβίωσή τους. Στην Τσεχία, η χρήση τους είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένη, με τα Μουσεία, όπως και αρκετές άλλες πολιτιστικές μονάδες, να εστιάζουν σε αυτή για την προώθηση του ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The presence of greek banks in social media [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΤΟΥΜΠΕΛΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η τεχνολογία έχει εισχωρήσει στη ζωή των ανθρώπων σήμερα και έχει επίδραση σε κάθε πλευρά της ζωής τους. Εξαίρεση δεν θα αποτελούσαν και οι επικοινωνίες οι οποίες πλέον κατά μεγάλο ποσοστό γίνονται μέσω διαδικτύου. Σε αυτό συνεισφέρουν και βοηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία είναι εφαρμογές μέσω διαδικτύου που βοηθούν στην επικοινωνία των ατόμων, στο να μπορούν να αλληλοεπιδρούν, να ακο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating communication actions of museums in social media. Comparative analysis of Los Angeles County Museum of Art (LACMA) and Benaki Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-05-2018 [2018-05-26]
Κωνσταντίνου, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται ζητήματα επικοινωνίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς, με έμφαση στην σχέση των μουσείων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αναλύεται η έννοια της επικοινωνίας, τα χαρακτηριστικά της ενώ παράλληλα εξετάζονται τα βασικά στοιχεία των σημαντικότερων θεωρητικών μοντέλων.
Στη συνέχεια, ύστερα από μια σύντομη αποτύπωση της ιστορικής εξέλιξης του μουσείου ως οργανισμού, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η επίδραση των online κοινωνικών δικτύων στη συμπεριφορά του καταναλωτή [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2016 [2016-05-15]
Machaira, Maria, Μαχαίρα, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): This study attempts to identify how Greek consumers view Social Media networking sites and brands that use social media. A qualitative study approach was employed with data collected from 411 Greek social media active users.
Results indicate that Greek users look for information & relaxation benefits by using Social Media. Advertising is attractive, however personal experience and peer reviews i...