Κριτήρια αναζήτησης: EFL teachers
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: EFL teachers Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching English to students with refugee and migrant background and the improvement of teaching with the use of computers and mobile phones’ [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: MAKROZACHOPOULOS, IOANNIS Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): Refugee flows and movement has been increasing in a dramatic rate and this fact has led host countries to seek and found effective language teaching regulations and procedures. These procedures include the language teaching not only of the official language of each host country but the language teaching of English language as well. Similarly, to other linguistic setups, the inclusion of technologi...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: To CLIL on Translanguaging or not to CLIL? Exploring Students’ Experiences towards Translanguaging CLIL in an EFL Class [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-06-2022 [2022-06-30] Συγγραφέας: Χαραλαμπόγλου, Νικολέττα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The increased diversity that characterizes today’s society necessitates the need for new ways of accommodating cultural differences. Considering the situation in Greece, over the last two decades, it has been a destination country for several people with migration and refugee biography. Although schools grant access to immigrant pupils, they follow a monolingual language approach whereas multil...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Ζαφειροπούλου, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The current dissertation constitutes a preliminary investigation of the construct of teachers’ self-efficacy in the Greek EFL context. In particular, it examines, first, the extent to which Greek EFL teachers- working either in the public or private sector- consider themselves self-efficacious and second, the factors contributing to their perceived self-efficacy. Hence, a Mixed Methods Research (M...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Αναστοχασμός: Μια ασύλληπτη έννοια στα περισσότερα Ελληνικά Εν Ενεργεία Εκπαιδευτικά και Επιμορφωτικά προγράμματα; Μια εναλλακτική προσέγγιση για την εξέλιξη των εκπαιδευτικών βασισμένη στα εργαλεία Web 2.0 στην Ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Παναγούλας, Ευάγγελος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The current financial status of Greece has inevitably, afflicted the essence of the EFL in-service teacher training programmes. Reflection, a notion which is so blatantly advertised to be the foundation of so many training programmes, seems to be just a promise and not a realization. Furthermore, many EFL training programmes which ought to be imbued with the principles of adult learning theory and...