Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Eκπαίδευση Ενηλίκων
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The participation of the Muslim minority members of Thrace in adult educational courses, during the Covid-19 pandemic, as a factor of their social inclusion [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Δημητριάδης, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να καλύψει την εξαιρετικά περιορισμένη βιβλιογραφία σχετικά με τη συμμετοχή των μελών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης στην εκπαίδευση ενηλίκων, με στόχο την κοινωνική τους ενσωμάτωση. Συγκεκριμένα εξετάζονται οι προσωπικοί και κοινωνικοί λόγοι που οδηγούν τους ενήλικους μουσουλμάνους στην εκπαίδευση, καταδεικνύονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν...
The selection, adaptation and design of materials appropriate for adult learners in the evening TEE
MSc
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Μοσχούλα Αποστόλου
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): rsion) Μια από τις πιο σημαντικές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι καθηγητές Αγγλικής στην διδασκαλία ενηλίκων είναι η επιλογή του πιο κατάλληλου υλικού για αυτούς τους μαθητές. Λαμβάνοντας υπ’όψιν την ιδιαιτερότητα της καταστάσεως ενός εσπερινού σχολείου, αυτό το πρόβλημα μπορεί να γίνει μεγαλύτερο. Η πλειονότητα αυτών των μαθητών έχουν περιορισμένη γλωσσική δυνατότητα αλλά αυξημένες απα...
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Στυλιανός Αθ. Λημναίος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το ΙΝ.ΕΠ έχει σαν στόχο την ποιοτική αναβάθµιση του στελεχιακού δυναµικού της ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης µέσω της επιµόρφωσης. Ειδικότερα µέσω ειδικά σχεδιασµένων βραχύχρονων προγραµµάτων, στοχεύει στην εκ µέρους των δηµοσίων υπαλλήλων (όλων των βαθµίδων) κατανόηση της σύγχρονης διοικητικής πραγµατικότητας και των νέων απαιτήσεων και προβληµάτων που αντιµετωπίζει ο δηµόσιος τοµέας, καθώς και στην προσαρµο...
Ημερομηνία:
9-2004 [2004]
Σμαράγδα Μανίκη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Στη παρούσα διπλωµατική εργασία θα εξεταστούν τρεις τοµείς. Ο πρώτος τοµέας αφορά τη διδασκαλία των προφορικών δεξιοτήτων σε µαθητές προχωρηµένου επιπέδου που προετοιµάζονται για τις εξετάσεις του πανεπιστηµίου Κέιµπριτζ (Cambridge) µε σκοπό την απόκτηση πιστοποιητικού άριστης γνώσης της Αγγλικής Γλώσσας. Συγκεκριµένα θα αξιολογηθεί ο τρόπος διδασκαλίας των προφορικών δεξιοτήτων, η διδακτέα ύλη κα...
Ημερομηνία:
8-2004 [2004]
Ψικάκου Άννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Η µάθηση ενηλίκων είναι ένας τοµέας που χαρακτηρίζεται από ποικιλοµορφία και η εκπαίδευση ενηλίκων εµπερικλύει ένα ευρύ φάσµα παραγόντων που δύνανται να επηρεάζουν τόσο την διδασκαλία όσο και την µάθηση των ενηλίκων ως προς τους βασικούς και δευτερεύοντες στόχους που οδηγούν στην κριτική µάθηση. Ένα αναπόσπαστο κοµµάτι της µάθησης ενηλίκων αποτελεί και η ανάπτυξη καίριων δεξιοτήτων στην κατανόηση ...
Ημερομηνία:
6-2004 [2004]
Μπαρτζόπουλος Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο Α. Rogers διατυπώνει την άποψη ότι η Εκπαίδευση Ενηλίκων έχει ιδιαιτερότητες σε σχέση µε την τυπική εκπαίδευση , συνεπώς για να είναι αποτελεσµατική πρέπει να υιοθετεί µεθόδους και τεχνικές που προωθούν την ενεργητική συµµετοχή και τον αυτοκαθορισµό των εκπαιδευοµένων . Η παρούσα εργασία ξεκινώντας από την ανάλυση των θεωρητικών θέσεων για την εκπαίδευση ενηλίκων , τη στρατηγική του εκπαιδευτή σ...
Ημερομηνία:
5-2004 [2004]
Ιωάννα Γρηγοράτου
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριµένη εργασία πραγµατεύεται ένα αρκετά εξειδικευµένο αλλά όχι λιγότερο ενδιαφέρον θέµα, το οποίο απευθύνεται πρωτίστως σε όσους εµπλέκονται στο πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. µπορεί ωστόσο να φανεί, µέσω της προβληµατικής του, χρήσιµο και σε εκείνους που, από τη θέση είτε του εκπαιδευτή είτε του εκπαιδευόµενου, επιθυµούν να γνωρίζουν τις σύγχρονες θέσεις της Επιστήµης για τα εκπαιδευτικ...
Ημερομηνία:
5-2004 [2004]
Αντώνιος Σολδάτος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας µελέτης είναι η διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτών ενηλίκων αναφορικά µε τον τρόπο προσέγγισης και παρακίνησης των καταρτιζοµένων, σε συνάρτηση µε το θεσµικό πλαίσιο, τον τρόπο διοίκησης και το ευρύτερο κλίµα που διαπνέει τις µονάδες κατάρτισης στις οποίες εργάζονται στη συγκεκριµένη χρονική περίοδο. Για την εις βάθος διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτών, ακολουθείται µια...