Κριτήρια αναζήτησης: Advertising
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Advertising Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Effect of online supermarket advertising on consumer behaviour [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2022 [2022-09-11] Συγγραφέας: BACHARIDOU, OLGA Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Nowadays, when the use of the Internet is constantly increasing rapidly, companies are called upon to invest in their advertising in the Internet, in order to influence the consumer public, to gain impressions by using the right advertising tools and in the appropriate advertising media and leading consumers to markets to increase their own profits. The purpose of this dissertation is to study th...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of Social Media in the promotion of the tourism product [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΚΛΑΔΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΥΣΕΒΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές επιλογές των δυνητικών τουριστών λαμβάνοντας υπόψη την επιρροή που δέχονται οι χρήστες τους από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Για την διεκπεραίωση του σκοπού αυτού χρησιμοποιήθηκε τόσο πρωτογενής όσο και δευτερογενής ανάλυση. Επίσης, γίνεται διάκριση της εργασίας σε θεωρητικό και ερευν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Methods of projection and use of advertisement on mass media websites [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Αντωνάκη, Ελένη Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική εργασία ‘Μέθοδοι προβολής και χρήσης της διαφήμισης στους διαδικτυακούς τόπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης’ μελετά τις μορφές των διαφημίσεων που χρησιμοποιούνται στους διαδικτυακούς τόπους και ειδικότερα αυτές που εντοπίζονται στους διαδικτυακούς τόπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ώστε να βρεθούν οι συχνότερα εμφανιζόμενες και κατά συνέπεια αποδοτικότερες μορφές. Αρχικά αναφέρο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The approach of the child-viewer as a consumer by TV toy commercials during the financial crisis [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-03-2019 [2019-03-16] Συγγραφέας: Ευσταθιάδου, Κυριακή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζεται το παιδί-καταναλωτής από τους δημιουργούς των τηλεοπτικών διαφημίσεων παιδικών παιχνιδιών στο χρονικό διάστημα της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. Ειδικότερα, θα μελετηθεί η περίοδος 2015-2017 κατά την οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία τής ΕΛ.ΣΤΑΤ., κατεγράφη η χαμηλότερη τελική καταναλωτική δαπάνη των ελληνικών νοικοκυρι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The marketing of Telecomunication services in Greece.The effect off advertising on consumers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Σπύρου, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The marketing sector plays a very important role in the success of a company and the telecommunications sector in which research is conducted plays a very important role in the technological and economic development of the country. People's communication in all developed countries is a top priority, and companies are constantly evolving and adapting to the ever-growing consumer needs. Telecom comp...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: How effective advertisement and proper branding can impact the success of retail business: The case of LOUX company. [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: PAPASTERGIOU, IOANNIS Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Advertising and branding are two of the most important tools for any kind of business. From very small to very large companies use advertising and branding strategies that will bring profit and growth. The main purpose of advertising is to attract prospective customers. The fundamental objectives of effective advertising are to ensure customers with highly available products. Branding is used by o...