Κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακές δεξιότητες
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ψηφιακές δεξιότητες Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Research on Factors Related to Digital Transformation in a Central Public Health Care System [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-9-2024 Συγγραφέας: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΕΧΛΙΒΑΝΙΔΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη       Η παρούσα έρευνα εξέτασε τους παράγοντες που επηρεάζουν τον ψηφιακό μετασχηματι-σμό σε τρεις διαφορετικούς οργανισμούς: σε Κεντρική Υπηρεσία του Δημοσίου Τομέα, σε Μονάδα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας και σε Νοσοκομείο στη Βόρεια Ελλάδα.Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση των απόψεων και στάσεων των εργαζομένων α-πέναντι στον ψηφιακό μετασχηματισμό και τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The digital competencies and skills of the tutor-councellor (TC) of the postgraduate study program Educational Sciences of the EAP [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-7-2023 Συγγραφέας: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΙΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ) Περίληψη (Abstract): Οι ψηφιακές δεξιότητες κατέχουν εξέχουσα θέση στο εκπαιδευτικό σκηνικό, αφού αποτελούν μία από τις πιο βασικές ικανότητες που πρέπει να κατέχουν οι εκπαιδευτικοί στη σημερινή κοινωνία. Ιδιαίτερα αυξημένο είναι το ενδιαφέρον για τη γνώση της κατάστασης των ψηφιακών ικανοτήτων των καθηγητών πανεπιστημίου, δηλαδή των συνολικών γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που είναι απαραίτητες προκειμένου ο εκπαιδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The educational needs of primary education teachers in Greece: teachers and digital skills." [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Ταγκάλου, Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με τις ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και τις σχετικές εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες του 21ου αιώνα και στις ψηφιακές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τους εκπαιδευτικούς. Στη συνέχεια, εξετάζεται η κατάσταση στην Ελλάδα, ως προς τις ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Story-Telling to develop digital literacy skills and writing strategies in primary school students [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Κάβουρας, Σπυρίδων Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This case study implements a multimodal instruction and teaching design to explore the role of digital storytelling in developing primary students’ digital literacy skills and writing strategies through distant online learning with both synchronous and asynchronous applications. It was conducted in the Kampos primary school of Chios, Greece. During the research, 5th and 6th grade students interac...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital skills and communication in adult learning: A case study between students and tutors- counsellors in HOU [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Τσαπλαρή, Ήλια Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η επικοινωνία διδασκόντων και διδασκομένων αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι στην ενήλικη μάθηση. Η πρόοδος της τεχνολογίας έχει εισάγει τις τελευταίες δεκαετίες και νέα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας στην εκπαίδευση ενηλίκων, η χρήση των οποίων απαιτεί από τους συμμετέχοντες την ύπαρξη ψηφιακών δεξιοτήτων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις φοιτητών και Καθηγητών- Συμβούλων (ΚΣ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The development of digital collaborative skills in the distance school education through the european programmes ERASMUS+ [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Αγγέλου, Αμαλία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Καθώς όλο και περισσότερα σχολεία υλοποιούν τα τελευταία χρόνια ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+, αλλά οι έρευνες στο συγκεκριμένο πεδίο είναι ελάχιστες, σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει με ποιους τρόπους καλλιεργούνται ψηφιακές και συνεργατικές δεξιότητες στην εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση μέσα από την υλοποίηση των συγκεκριμένων προγραμμάτων. Οι στόχοι της έρευνας ...