Κριτήρια αναζήτησης: φιλαναγνωσία
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: φιλαναγνωσία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital storytelling and the love of reading [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-2-2023 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια διδακτική παρέμβαση που διερευνά την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής αφήγησης, ενός σύγχρονου και ιδιαίτερα ελκυστικού μαθησιακού εργαλείου, στην ενίσχυση της φιλαναγνωσίας. Συγκεκριμένα, σχεδιάστηκε και αξιοποιήθηκε ένα διδακτικό παράδειγμα για τη διδασκαλία του κειμένου «Ένας αριθμός» του Αντόν Τσέχωφ το οποίο αναφέρεται στις κοινωνικές ανισότητες που στηρί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Language teaching and alternative assessment in bilingual primary school children [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2022 [2022-07-31] Συγγραφέας: ΛΕΦΑ, ΓEΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την περιγραφή ενός προγράμματος φιλαναγνωσίας που υλοποιήθηκε στα πλαίσια σχολικής μονάδας στην οποία υπηρετώ ως εκπαιδευτικός και είχε ως στόχο να ερευνήσει πως οι εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης μπορούν να επιφέρουν την ανάπτυξη αναγνωστικών στάσεων, δεξιοτήτων και συμπεριφορών των μαθητών, ώστε η εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Approaching the book The bell of terror by Eugene Trivizas with the aim of cultivating imagination, critical thinking and creativity of Primary Education students [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-03-2021 [2021-03-20] Συγγραφέας: Μεσσολωρά, Ελλάς Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Δημιουργική Γραφή και επικεντρώνεται στη διερεύνηση της έννοιας της Φιλαναγνωσίας, στον ρόλο της Παιδικής Λογοτεχνίας στην υιοθέτηση φιλαναγνωστικής κουλτούρας καθώς και στα Περιβάλλοντα που δημιουργούν και προωθούν την ιδιαίτερη αυτή σχέση του ατόμου με το λογοτεχνικό κείμενο/βιβλίο. Ιδιαίτερος λόγος έγινε για...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers’ professional development in the field of love of reading: motives and obstacles [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Μπούφη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών είναι μια συνεχής διαδικασία, που περιλαμβάνει όλες τις τυπικές και άτυπες εμπειρίες μάθησης με τις οποίες έρχονται σε επαφή οι εκπαιδευτικοί ατομικά αλλά και σε συνεργασία με τους συναδέλφους τους. Τις τελευταίες δεκαετίες το ζήτημα της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών έχει απασχολήσει τη διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία. Οι εκπαιδευτικοί της π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Reading for pleasure and reading comprehension 15-year-old students' in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-08-2017 [2017-08-31] Συγγραφέας: Τσαγκάρη, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, η σχέση το ανθρώπου με τα γραπτά κείμενα κάθε μορφής είναι καθοριστικής σημασίας για την ατομική και συλλογική πρόοδο. Για τον λόγο αυτό, δίνεται μεγάλη έμφαση στον εγγραμματισμό όλων των πολιτών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Παράλληλα τα τελευταία χρόνια έμφαση δίνεται στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας τόσο σε τυπικό, όσο και σε άτυπο περιβάλλον. Κύριος σ...