Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Online tools for cultivating computational thinking in kindergarten [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-07-2024
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΛΩΝΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση & Τεχνολογίες σε συστήματα εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ)
Περίληψη (Abstract): Σε παγκόσμιο επίπεδο έχει αναδειχθεί η σπουδαιότητα της υπολογιστικής σκέψης και η ένταξή της στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς συνιστά θεμελιώδη ικανότητα για όλους. Έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον υπάρχει για την ενσωμάτωσή της στα προγράμματα σπουδών ήδη από το νηπιαγωγείο με τους νηπιαγωγούς να διαδραματίζουν κομβικό ρόλο στην αποτελεσματική αυτή ενσωμάτωση. Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Open and Distance Education: Design, implementation and evaluation of the Flipped Classroom Model in the 2nd Class of Primary School [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Ψυχή, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επιχείρησε να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης, ως μορφή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης, μέσα από ένα πρόγραμμα παροχής πρώτων βοηθειών στη Β Δημοτικού. Διεξήχθη ως έρευνα δράσης, υλοποιήθηκε καθόλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης, με διάχυση και σε άλλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Distance school education as a lever for teachers' professional development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Καραγγέλου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Την άνοιξη του 2020, κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, εισήχθη στην Ελλάδα η σχολική εξ αποστάσεως διδασκαλία, πρακτική η οποία ανέτρεψε άρδην τα εκπαιδευτικά δεδομένα. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις συνθήκες της ψηφιακής εποχής, μετασχημάτισε συνολικά την εκπαίδευση, αναδεικνύοντας νέες απαιτήσεις και ρόλους για τους εκπαιδευτικούς. Με την παρούσα ποσοτική έρευνα, η οποία εκπονήθηκε ...
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Βλάχου, Ευσταθία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δίνει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να αρχίσει να διδάσκει με διαφορετικό τρόπο από ότι έχει συνηθίσει στη δια ζώσης διδασκαλία. Με την άφιξη της πανδημίας άρχισε να χρησιμοποιείται και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η σύγχρονη σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσα από την τηλεδιάσκεψη χρησιμοποιήθηκε στα νηπιαγωγεία. Η παρούσα μελέτη επιδιώκει μέσα από την ποιοτική έρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of secondary education teachers in school distance learning during the period of the Covid-19 pandemic as a professional development factor: Perceptions of secondary education teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2021 [2021-07-31]
Ταμπάκη, Ευγενία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): H επικράτηση της πανδημίας Covid-19 επέβαλε με την υιοθέτηση αυστηρών πρωτοκόλλων την αναστολή λειτουργίας με φυσική παρουσία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων και την αποκλειστική εφαρμογή για μεγάλο χρονικό διάστημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (τηλεκπαίδευσης). Η έλλειψη ανάλογου προηγούμενου στην πρώτη και δεύτερη βαθμίδα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος εγείρει προβληματισμούς για το αν ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Supplementary distance learning: An action research on 5th grade elementary students using the e-me online platform. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μουρατίδου, Νικολέττα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τη συμβατική εκπαίδευση, παρέχοντας στους μαθητές το εκπαιδευτικό υλικό που χρειάζονται είτε για περισσότερη εξάσκηση, είτε για να καλύψουν τις μαθησιακές τους ανάγκες. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η αξιολόγηση της εφαρμογής της συμπληρωματικής σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The application of the “Flipped classroom” model using the moodle platform - An action research in secondary education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Λίτσας, Δημήτρης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει την εφαρμογή του μοντέλου διδασκαλίας της «ανεστραμμένης τάξης» σε σχολεία της συμβατικής εκπαίδευσης. Μέσα από τη διερεύνηση αυτή, να διαπιστώσει τις δυνατότητες αυτής της εφαρμογής, τα μαθησιακά αποτελέσματα στους/στις μαθητές/τριες, τις στάσεις τους απέναντι στη μέθοδο και να εντοπίσει τα προβλήματα που μπορεί να εμποδίζουν την εφαρμογή της. Πέρα ...