Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
σχολική αποτυχία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the school failure of linguistically and culturally different students in Primary Education in the prefecture of Heraklion. Causes of the phenomenon and ways of management of these students by Primary Education teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Τυλλιανάκη, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν να εξετάσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τις αιτίες της σχολικής αποτυχίας των γλωσσικά και πολιτισμικά διαφερόντων μαθητών τους, και κατά πόσο συμβάλουν οι εκπαιδευτικοί αυτοί, στην αποτροπή του φαινομένου αυτού. Στην έρευνα συμμετείχαν δώδεκα εκπαιδευτικοί ειδικότητας ΠΕ70. εκ των οποίων οι δύο ήταν άντρες και οι δέκα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Intercultural approaches in Primary Education and integration of bilingual students: Theory and Rractice [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2021 [2021-07-31]
Ντελέζου, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η μελέτη τους τρόπου προσέγγισης της διαπολιτισμικότητας και της δίγλωσσης εκπαίδευσης στο ελληνικό δημοτικό σχολείο αποτελεί ένα ενδιαφέρον και πάντα επίκαιρο ζήτημα. Το ελληνικό σχολείο χαρακτηρίζεται από έντονο πολυπολιτισμικό χαρακτήρα και είναι ανάγκη να επανεξετάζονται τακτικά οι τρόποι προσέγγισης της πολυπολιτισμικότητας μέσα στη σχολική τάξη. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξε...
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Μπεζαΐτη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν να εξετάσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις αιτίες της σχολικής αποτυχίας των πολιτισμικά διαφερόντων μαθητών τους, προκειμένου να διαπιστωθεί το κατά πόσο συμβάλουν οι εκπαιδευτικοί αυτοί, στην αποτελεσματική διαχείριση στην τάξη τέτοιου είδους μαθητών. Στην έρευνα συμμετείχαν 13 εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Features of students- teacher interaction process affecting student achievement detrimentally. Junior high-school students’ opinions in Veria, Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Γρηγοριάδου, Αλεξάνδρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Το επίπεδο της σχολικής επίδοσης του μαθητή δείχνει το επίπεδο ανταπόκρισής του στις απαιτήσεις του Αναλυτικού Προγράμματος. Αν το επίπεδό του είναι χαμηλό, δηλαδή υπάρχει χαμηλή σχολική επίδοση, τότε υπάρχουν αρνητικές επιπτώσεις στην μαθησιακή διαδικασία. Αυτές οι δυσκολίες είναι αποτέλεσμα τόσο ατομικών όσο και περιβαλλοντικών παραγόντων. Σκοπός της παρούσας ποιοτικής έρευνας είναι να διερευνήσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
School failure and undereducation in Senior High school: a critical approach by Greek Language teachers on the school subjects of their specialization. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2017 [2017-09-29]
Μανιάτη, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η σχολική αποτυχία και η υποεκπαίδευση αποτελούν τα πλέον σημαντικά προβλήματα του εκπαιδευτικού συστήματος. Όμως σε μεγάλο βαθμό έχουν ταυτιστεί με την υποχρεωτική εκπαίδευση. Λαμβάνοντας υπόψη τα σύγχρονα δεδομένα, παρατηρούμε ότι ακόμα και μαθητές ή απόφοιτοι της γενικής εκπαίδευσης δεν διαθέτουν τις δεξιότητες για τις οποίες πιστοποιούνται από το σχολείο. Πολλοί από αυτούς ακολουθούν αργότερα ...