Κριτήρια αναζήτησης: στρατηγικές μάθησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: στρατηγικές μάθησης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development of literacy / multilingualism and written speech production by primary school children from immigration through illustrated children's books [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2021 [2021-07-31] Συγγραφέας: ΧΑΛΙΜΟΥΡΔΑ, ΣΤΥΛΙΑΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την ανάπτυξη του γραμματισμού/πολυγραμματισμού και την παραγωγή γραπτού λόγου από αλλόγλωσσα παιδιά δημοτικου μέσω εικονογραφημένων βιβλίων. Κατά την έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε σχολείο με αλλόγλωσσους μαθητές προερχόμενοι από την Ινδία εντοπίστηκαν οι τομείς που παρουσίασαν λάθη οι μαθητές και παρατηρήθηκαν οι στρατηγικές που εφαρμόζουν κατά τη διαδικασία της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching the French Language to Adult Greek Dyslexic Learners: Issues and Proposals for Teaching by Producing Adequate Materials [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-09-2019 [2019-09-14] Συγγραφέας: Λάμπρου, Αγάπη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Αυτή η διπλωματική εργασία η οποία βασίζεται στην διδακτική προϋπηρεσία ως εκπαιδευτικός γαλλικής γλώσσας που έχει συνεργαστεί με ενήλικα άτομα με δυσλεξία, έχει ως σκοπό αφενός να αναγνωρίσει τα σημάδια της δυσλεξίας σε ενήλικα άτομα που διδάσκονται τη γαλλική γλώσσα και αφετέρου να προτείνει εξατομικευμένο διδακτικό υλικό, κατάλληλο και προσαρμοσμένο στις εκπαιδευτικές ανάγκες των ατόμων με δυσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Vers l’autonomie de l’apprenant à travers le développement des stratégies d’apprentissage en classe de FLE: expérimentation chez des élèves de 10-12 ans en Grèce [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: Λώτη, Ζωή Ευθυμία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εστιάζει στη σχέση ανάμεσα στην αυτονόμηση του μαθητή και την ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης. Ως αυτονομία νοείται η γλωσσική και μαθησιακή ανεξαρτησία του μαθητή. Ως στρατηγικές νοούνται οι συνειδητές ενέργειες του μαθητή κατά τη διαδικασία της μάθησης και την απόκτηση μαθησιακών δεξιοτήτων. Μαθησιακό στόχο της έρευνας που εκπονήθηκε αποτέλεσε η κατανόηση προφορικού κα...