Κριτήρια αναζήτησης: στερεότυπα και stereotypes
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: στερεότυπα και stereotypes Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ethnotheories of Roma mothers and life expectations for themselves and their children in adolescence [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Σταυρακάκη, Βαρβάρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των εθνοθεωριών μητέρων Ρομά για τις προσδοκίες ζωής τους και τις προσδοκίες ζωής των παιδιών τους, μέσα από το πρίσμα των στερεοτύπων, των μεταστερεοτύπων και της στερεοτυπικής απειλής που φέρουν καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους. Η έρευνα ήταν ποιοτική και έγινε με τη χρήση ημι-δομημένης συνέντευξης σε 10 μητέρες Ρομά και σε 10 εφήβους-παιδιά των σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Αγγλικά [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-03-2021 [2021-03-20] Συγγραφέας: Μακροστέργιου, Βαΐα-Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία, εφαρμόζοντας τις βασικές αρχές της κοινωνιογλωσσολογίας, έχει ως στόχο της να αντιπαραβάλει την αποτίμηση τριών γλωσσικών ποικιλιών, των καρδιτσιώτικων, των λημνιών και των χανιώτικων, μέσα από τις στάσεις των ατόμων τόσο απέναντι στον διαλεκτικό λόγο όσο και στους εαυτούς τους ως ομιλητών/τριών. Κατά συνέπεια, εστιάζει σε ποικίλα κοινωνιογλωσσικά θέματα. Συγκεκριμένα, εξετάζει ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The implementation of the "Transforming Learning through Aesthetic Experience" Method. The example of the refugee issue in the context of Social Education at the Second Chance School of Lagada in the Prefecture of Thessaloniki. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Χατζή, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσουμε και να αναλύσουμε ερμηνευτικά και εμπειρικά τη διδασκαλία ορισμένων θεμάτων που εντάσσονται στο μάθημα της Κοινωνικής Εκπαίδευσης, το οποίο διδάσκεται στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) και συγκεκριμένα το παράδειγμα του προσφυγικού ζητήματος στο ΣΔΕ Λαγκαδά με την εφαρμογή της Mετασχηματίζουσας Mάθησης μέσα από την Τέχνη και συγκεκριμένα με ...