Κριτήρια αναζήτησης: προφορικός λόγος
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: προφορικός λόγος Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The teaching of oral language in elementary school: the contribution of folk tales to the improvement of the narrative skills in young children [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Νυφιάτη, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο προφορικός και ο γραπτός λόγος είναι δυο ισότιμες αλλά διαφορετικές μορφές λόγου , εξίσου απαραίτητες για την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων. Παρά το γεγονός ότι ο ορισμός του γραμματισμού έχει πλέον διευρυνθεί ώστε να περιλαμβάνει και την προφορικότητα, τα σχολεία παραμένουν προσανατολισμένα στον γραπτό λόγο. Έρευνες έχουν δείξει ότι προφορικές αφηγηματικές δεξιότητες των παιδιών αποτελούν δε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Die Förderung der Fertigkeiten Sprechen und Schreiben mit Hilfe von Textarbeit im DaF-Unterricht an heterogenen Lerngruppen [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Σιδερίδου, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την προώθηση της παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου με τη βοήθεια κειμένων και την κατανόηση γραπτού λόγου στο μάθημα των γερμανικών ως ξένης γλώσσα. H κατανόηση γραπτού λόγου είναι η βάση για την προώθηση της παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου και όχι μόνο μία αυτοτελής γλωσσική δεξιότητα. Αυτός ο συνδυασμός δοκιμάζεται σε μια ομάδα μαθη...
Ημερομηνία: 06-09-2020 [2020-09-06] Συγγραφέας: ΣΧΙΖΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως κύριο στόχο να παρουσιάσει τη διδασκαλία του προφορικού και του γραπτού λόγου σε ανήλικους πρόσφυγες με προτεινόμενες δραστηριότητες στα πλαίσια των σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας, της Επικοινωνιακής Προσέγγισης και της Εστίασης στον Τύπο, με απώτερο σκοπό την κατάκτηση/εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Αρχικά, γίνεται μία προσπάθεια να ορισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Zur Förderung des mündlichen Ausdrucks im DaF Unterricht. Eine Analyse des Lehrwerks "Genial klick" im B1 Niveau. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Παλλίδου, Βάγια Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Στον αρχαίο ελληνικό κόσμο υπήρχε η φράση «εν αρχή ην ο λόγος» που σημαίνει και ο λόγος ως λογική και ο προφορικός λόγος με την έννοια της ομιλίας, αποτελούν την αρχή όλων. Αυτός ο προφορικός λόγος με απασχόλησε στην παρούσα διπλωματική εργασία, στα πλαίσια πάντοτε του μαθήματος της διδασκαλίας των Γερμανικών ως ξένη γλώσσα, η οποία φέρει τον τίτλο «Η προώθηση του προφορικού λόγου στο μάθημα των γ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Einsatz und Gebrauch von Märchen im DaF-Unterricht im Rahmen der vier Fertigkeiten: Lesen, Hören, Schreiben, Sprechen [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΑΣΤΟΡΗ, ΓΡΑΜΜΑΤΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εισαγωγή και χρήση των παραμυθιών στο μάθημα των γερμανικών ως ξένη γλώσσα και αποτελείται από ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό τμήμα. Στο πρώτο και θεωρητικό μέρος αυτής της διπλωματικής εργασίας προσδιορίζεται ο όρος «παραμύθι» και αναλύονται τα χαρακτηριστικά του. Στο υποκεφάλαιο 1.3 γίνεται προσπάθεια να παρουσιαστεί εν συντομία η γέννηση και η εξέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Constructive learning environments for teaching german as a foreign language: a new technology supported project plan for the development of productive language learning competencies [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΓΑΙΤΑΝΑΚΗ, ΕΣΤΕΡ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τα εποικοδομητικά μαθησιακά περιβάλλοντα (Constructivism) στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Στόχο της υφιστάμενης εργασίας αποτελεί η προώθηση των παραγωγικών δεξιοτήτων (γραπτός και προφορικός λόγος) στο πλαίσιο ενός σχεδίου εργασίας (Project) με την υποστήριξη των Nέων Mέσων. Αρχικά, διασαφηνίζω τα κύρια χαρακτηριστικά των σύγχρονων θεωριών ...
Ημερομηνία: 24-03-2016 [2016-03-24] Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΑΤΟΥ, ΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί, αν και κατά πόσο η εισαγωγή γλωσσικών παιχνιδιών στο μάθημα διευκολύνει την προαγωγή του προφορικού λόγου σε μαθητές Α2 επιπέδου.