Κριτήρια αναζήτησης: παραγωγή γραπτού λόγου
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: παραγωγή γραπτού λόγου Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring the impact of technology-enhanced individualised feedback on intermediate EFL learners' writing competence [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Λαζαράκη, Παρασκευή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Taking into consideration the discussions that have been taking place over the years around EFL writing assessment, alternative assessment methods have gained lots of interest among researchers and educators. Today, with all the technological advances implemented in teaching, technology-enhanced feedback provision is gaining ground. Such a technology-enhanced method is screencast feedback that off...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development of literacy / multilingualism and written speech production by primary school children from immigration through illustrated children's books [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-07-2021 [2021-07-31] Συγγραφέας: ΧΑΛΙΜΟΥΡΔΑ, ΣΤΥΛΙΑΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την ανάπτυξη του γραμματισμού/πολυγραμματισμού και την παραγωγή γραπτού λόγου από αλλόγλωσσα παιδιά δημοτικου μέσω εικονογραφημένων βιβλίων. Κατά την έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε σχολείο με αλλόγλωσσους μαθητές προερχόμενοι από την Ινδία εντοπίστηκαν οι τομείς που παρουσίασαν λάθη οι μαθητές και παρατηρήθηκαν οι στρατηγικές που εφαρμόζουν κατά τη διαδικασία της ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: L’écriture créative: un outil didactique et pédagogique alternatif au service de l’éducation interculturelle en classe de FLE [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Κοσμοπούλου, Αγγελική-Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Πώς να παρακινήσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών μας και να βγάλουμε την τάξη της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας από τη ρουτίνα ενός συμβατικού μαθήματος; Ποιες πρακτικές να εφαρμόσουμε για να ξεκλειδώσουμε την έκφραση και να απελευθερώσουμε τη δημιουργικότητα των μαθητών; Ποιες νέες δράσεις να ακολουθήσουμε για να καλλιεργήσουμε στους μαθητές μία συνείδηση διαπολιτισμική; Αυτή η διπλωματική εργασία επιχ...