Κριτήρια αναζήτησης: οπτικός γραμματισμός
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: οπτικός γραμματισμός Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Critical literacy and issues of gender stereotypes in humorous memes: A didactic proposal for the 3rd Grade of High School. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Κουτούγερα, Αρχοντή Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Τα μιμίδια είναι πολυτροπικά κείμενα με χιουμοριστικό περιεχόμενο. Στην παρούσα εργασία, θα επικεντρωθούμε στα μιμίδια που προβάλλουν στερεοτυπικές αναπαραστάσεις του ανδρισμού και της θηλυκότητας. Τα μιμίδια διαχέονται μαζικά στο διαδίκτυο και τυγχάνουν ευρείας αποδοχής από το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού. Οι μαθητές/τριες, ως ενεργοί χρήστες του διαδικτύου καθημερινά διαβάζουν μιμίδια στα οπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The trauma of the Civil War in the greek cinematography during the historical period from the Restoration of the Greek Republic, year 1974 up to 2015, as well as its effective use in the education process.s [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-03-2021 [2021-03-21] Συγγραφέας: Αλεξάνδρου, Άννα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τις κινηματογραφικές αναπαραστάσεις του Ελληνικού Εμφυλίου κατά τη διάρκεια της μεταπολίτευσης και την αξιοποίησή τους στη διδακτική πράξη. Σε μια προσπάθεια σύνδεσης με τη Δημόσια Ιστορία, η μελέτη αποσκοπεί σε μια ανάγνωση των τρόπων με τους οποίους ο ελληνικός κινηματογράφος ενσωματώνει και διαχειρίζεται την εμφύλια σύγκρουση. Στο πλαίσιο αυ...
Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: ΓΙΑΝΝΑΡΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η έκθεση των παιδιών στον πολιτισμό της εικόνας είναι πολύ μεγαλύτερη στις μέρες μας από οποιαδήποτε άλλη εποχή. Η εξοικείωση που έχουν πλέον τα παιδιάμε τις Νέες Τεχνολογίες (H/Y, laptops, tablets, smartphonesκ.α.) εμπλουτίζει τον οπτικό γραμματισμό τους, δημιουργώντας νέες δεξιότητες, οι οποίες είναι απαραίτητες για την ταχύτερη ανάγνωση και επεξεργασία των οπτικών ερεθισμάτων. Η παρούσα ποιοτι...
Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Μιχαηλίδης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εστιάζει στον ρόλο των εικόνων στα σχολικά εγχειρίδια της ιστορίας της Γ΄ γυμνασίου και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη του οπτικού γραμματισμού των μαθητών. Συγκεκριμένα η έρευνα επιχειρεί να καταγράψει τις απόψεις των καθηγητών που διδάσκουν το μάθημα σχετικά με τον ρόλο της εικονογράφησης. Με βάση το θεωρητικό πλαίσιο των Kress & Van Leeuwen (2010) ο ορισμός του οπτικού γραμματισ...