Κριτήρια αναζήτησης: ξένες γλώσσες
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ξένες γλώσσες Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Le jeu dans l’enseignement à distance des langues étrangères [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Βασιλάκη Δαμασκηνού, Ευτυχία Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Το παιχνίδι εξετάζεται τα τελευταία χρόνια από πολλούς επιστήμονες σε ποικίλλουσ τομείς. Οι Silva, Brougère, Schmoll, Krystalli, Tricot, Alvarez, Berry και άλλοι, είναι επιστήμονες οι οποίοι καταπιάνονται με τη μελέτη του παιχνιδιού. Το παιχνίδι, το οποίο υπάρχει από την Αρχαιότητα, και το οποίο χρησιμοποιούνταν ως εργαλείο εξάσκησης στον πόλεμο αλλά και για καθαρή διασκέδαση, είναι τώρα εξεταζόμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: L'impact de l'escape game en classe de FLE, une source de motivation et un outil efficace, afin de rendre l'apprentissage actif et coopératif [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2021 [2021-09-11] Συγγραφέας: ΡΟΥΓΑ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Λόγω του συνεχώς αυξανόμενου ενδιαφέροντος των νέων για τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού και τις ψηφιακές τεχνολογίες, ο εκπαιδευτικός κόσμος, αναζητώντας πάντα καινοτόμες ιδέες, στράφηκε προς την παιχνιδοποίηση με σκοπό να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών. Ανάμεσα στις πολυάριθμες διαθέσιμες παιδαγωγικές πρακτικές, τα παιχνίδια απόδρασης αποτελούν μια πολλά υποσχόμενη δραστηριότητα η οποία θα μπο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Students' views and attitudes towards linguistic diversity and 'other' students. Empirical research on Secondary school students in the prefecture of Arta regarding their degree of xenophobia and choice of foreign language [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Σούρλα, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Το ζήτημα των πολιτισμικών διαφορών και κοινωνικών ανισοτήτων στο σχολείο αποτέλεσε αντικείμενο πολλών ερευνών τις τελευταίες δεκαετίες, ιδιαίτερα με την αθρόα έλευση μεταναστών και προσφύγων στην Ελλάδα. Η νέα αυτή πολυπολιτισμική κοινωνική σύνθεση σηματοδότησε νέες εξελίξεις στην εκπαίδευση, η οποία καλείται να διαχειριστεί τη γλωσσική ετερότητα των μαθητών, αλλά και τα ξενοφοβικά αισθήματα των ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: PARTICIPATION ET IMPLICATION: LE RÔLE DU TEMPS DANS DES COMMUNAUTÉS WEB 2.0 D’APPRENANTS DE LANGUES [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-09-2019 [2019-09-14] Συγγραφέας: Μακρένογλου, Δέσποινα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η ταχεία ανάπτυξη των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) μέσω της χρήσης εργαλείων όπως το web 2.0 που διευκολύνει την κοινή χρήση και την ανταλλαγή πληροφοριών θα μπορούσε να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας/εκμάθησης ξένων γλωσσών. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζει τα οφέλη και τους περιορισμούς των μη εκπαιδευτικών ψηφιακών περιβαλλόν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Applications mobiles pour l’enseignement/ apprentissage des langues vivantes : État de lieux, usages, attentes. [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-09-2019 [2019-09-14] Συγγραφέας: ΚΑΡΚΟΥΛΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει και να αναλύσει την χρήση των ψηφιακών εφαρμογών στην διδασκαλία των ξένων γλωσσών. Για να το πετύχουμε αυτό, πραγματοποιήσαμε μια ποιοτική έρευνα μέσω μίας ημιδομημένης συνέντευξης καθώς επίσης και μια συγκριτική μελέτη μεταξύ των κινητών εφαρμογών, που συνοδεύτηκε με ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησής τους. Το πρώτο μέρος της εργασίας, απο...