Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
νεοεισερχόμενος εκπαιδευτικός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Βούλγαρη, Περσεφόνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, αποτελεί ο θεσμός του Μέντορα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με την αναγκαιότητα εφαρμογής του θεσμού, στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο. Επιπρόσθετα διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά: α) με τις δυσκολίες και τις ανάγκες των νεοεισερχόμενων στην εκπαίδευση εκπαιδευ...
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Τσερέκας, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκαν οι απόψεις των διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με το θεσμό του Μέντορα στην ελληνική εκπαίδευση και το ρόλο του διευθυντή ως μέντορα μέσα σε αυτό. Αφορμή για την πραγμάτωση της εργασίας αυτής στάθηκε η θέσπιση του ν.3848/2010, με τον οποίο εισήχθει ο θεσμός του Μέντορα στο ελληνικό σχολείο και ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ στην πράξη, με αποτέλεσμα τ...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Ανδρίκος, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Αν και η ανεργία στις μέρες μας μαστίζει τη νέα γενιά και πολλοί από τους νέους μας φεύγουν στο εξωτερικό για αναζήτηση εργασίας, η παρούσα εργασία ασχολείται με ζητήματα που αφορούν την προσαρμογή ενός νεοεισερχόμενου εκπαιδευτικού στην εργασία και ειδικότερα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Είναι ένα κομβικό σημείο στην επαγγελματική πορεία κάθε εκπαιδευτικού. Είναι το «πέρασμα» από τη θεωρία των πα...
Ημερομηνία:
21-09-2018 [2018-09-21]
ΚΑΡΑΝΔΡΕΑ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανίχνευση των χαρακτηριστικών του πολλαπλού mentoring (multi mentoring) ως μορφή υποδοχής, υποστήριξης και καθοδήγησης νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών στις απόψεις Σχολικών Συμβούλων, Διευθυντών σχολικών μονάδων και έμπειρων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Β΄ Αθήνας. Η έρευνα υλοποιήθηκε το χρονικό διάστημα μεταξύ Απριλίου και Μάιου 2018. Πή...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Secondary Education newly appointed teacher in the prefecture of Evros and their perceptions regarding their adaptation difficulties. The role of the headteacher and the school teachers during their induction. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-08-2018 [2018-08-22]
Δουλούδη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Έβρου σχετικά με τις δυσχέρειες προσαρμογής ενός νεοεισερχόμενου εκπαιδευτικού στη σχολική μονάδα και το ρόλο του διευθυντή και των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας στην υποστήριξή του. Για την καταγραφή των απόψεων αυτών έγινε ποσοτική έρευνα στην οποία συμμε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The institution of the mentor in the Greek educational system: exploring the perceptions of participating teachers in a pilot project of the Secondary Education of Fthiotida perfecture regarding the institution" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Καρβέλη, Αμαλία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Φθιώτιδας, αναφορικά με το θεσμό του μέντορα στο ελληνικό δημόσιο σχολείο, μέσα από την εμπειρία που βίωσαν από την πιλοτική εφαρμογή του θεσμού από τη Δ.Δ.Ε. Φθιώτιδας. Διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις μεντόρων και μεντορευομένων, οι οποίοι συμμετείχαν στο πιλοτικό πρόγραμμ...