Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
λεξιλόγιο
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The geographical variety of Vavdos, Chalkidiki in folk songs of 19th century: linguistic analysis and educative scenaria for the 4th class of primary school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-07-2024
ΜΑΡΙΑ ΓΟΥΓΟΥΣΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποτελεί μια γλωσσολογική ανάλυση της διαλεκτικής ποικιλίας του Βάβδου Χαλκιδικής μέσα από δημοτικά τραγούδια του 19ου αιώνα. Η μελέτη βασίστηκε στη συλλογή του Ι.Παπαγεράκη-Μιχ.Κουτσού, τόσο σε ηχογραφημένο υλικό (μαγνητοφωνημένο σε μπομπίνες) όσο και σε έντυπο υλικό (δημοσιευμένα κείμενα από τον Παπαγεράκη στο περιοδικό «Χρονικά, Χαλκιδικής», 1961, τεύχος 1ο). Πραγματοποιήθηκε ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Vocabulary memorization strategies in the multilingual elementary school classroom: Views of students and teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2022 [2022-07-31]
Γιαννούλη, Σταυρούλα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις στρατηγικές απομνημόνευσης του λεξιλογίου που χρησιμοποιούνται στην πολύγλωσση τάξη του δημοτικού σχολείου. Ειδικότερα, διερευνώνται οι στρατηγικές απομνημόνευσης του λεξιλογίου που χρησιμοποιούν οι μαθητές που είναι ομιλητές της πρώτης γλώσσας, αλλά και αυτές που χρησιμοποιούν οι πολύγλωσσοι μαθητές. Επιπλέον, η έρευνα εστιάζει στις διαφορετικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Didactic practices for bilingual students in Greek education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Μαμουνή, Μαρία Μαγδαληνή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί να διερευνήσει σύγχρονες εκπαιδευτικές θεωρίες, εκπαιδευτικές μεθόδους και στρατηγικές μάθησης, που θα μπορέσουν να διανθίσουν το σύγχρονο εκπαιδευτικό τοπίο και να λειτουργήσουν υποστηρικτικά στο άκρως απαιτητικό έργο που πρέπει να φέρει εις πέρας ο εκπαιδευτικός. Προς πραγμάτωση αυτού του στόχου, το αντικείμενο της λογοτεχνίας φαίνεται να κατέχει σημαντική θέση, αρκεί ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teaching L2 to migrants: A case study of strengthening vocabulary through storytelling to migrant students of 14-17 years of age in a non-formal education context. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-03-2020 [2020-03-14]
Νένου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The main purpose of this case study is to explore the effectiveness of the storytelling instruction in L2 vocabulary enhancement for migrant and refugee students in a non-formal education setting. Five children participated in the research aged 14-17 years coming from Afghanistan, Pakistan and Egypt. Two stories were selected and modified according to the participants’ L2 literacy. Before the inst...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of the educational online platforms TalentLms and Journalate for learning and assessment in the EFL classroom [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Nikolaos, Ventzios
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation was the use of the educational online platforms TalentLms and Journalate for learning and assessment in the EFL classroom. The TalentLms platform was used as a means to teach reading and vocabulary and assess the learners’ abilities in these areas. The Journalate platform was used as a platfrom for the daily recording of students’ thoughts and for setting particula...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Developing a dyslexic EFL learner’s vocabulary knowledge through cognitive and metacognitive strategies instruction [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Ζαχαράκη, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present study aims to investigate how explicit strategy instruction affects a dyslexic learner’s vocabulary knowledge (regarding both receptive and expressive vocabulary) and strategy awareness. The participant is a Greek primary school student with dyslexia, who has been learning English as a foreign language for two and a half years. The researcher used explicit instruction so as to teach th...