Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
κριτική παιδαγωγική
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Transmedia storytelling in language learning for refugees and migrants: Developing an ecology of interconnected narrative spaces. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-02-2022 [2022-02-27]
Βασιλειάδου, Ελεωνόρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The number of refugees is growing rapidly and according to the UN High Commissioner for Refugees (UNHCR) more than 84 million people were forced to flee their home countries in 2021 worldwide. When it comes to education, the presence of multicultural classrooms along with the technological advancement has heightened the need for alternative ways of teaching that will provide the opportunity to be ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Κριτικός γραμματισμός και πολιτική ποίηση για διαλογική δράση και πολιτική συνείδηση στο δημοτικό σχολείο. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2021 [2021-09-05]
KITSIOU, NIKI
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): This paper presents a critical action research conducted in a multicultural 5th-grade classroom of 15 students, in an American International School in Athens, Greece. The intervention lasted from April to June 2021. This critical action research focuses on raising students’ awareness about aspects of forcibly displaced people’s realities and the global refugee crisis and encouraging students to di...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Effective Educational Policies to Improve the Participation & Learning of Unaccompanied Refugee Minors: The case of Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-09-2018 [2018-09-15]
Βαφείδου, Αυγή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The problem of educating refugees has been an increasingly worrying subject due to the various issues that arise in this process. Greece has been flooded with unaccompanied refugee minors (URMs) waves who have rarely been offered educational programs suitable and motivational enough for them to inspire their completion. The present study attempted to explore the educational options that might be a...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical Science Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-10-2017 [2017-10-01]
Βεζονιαράκης, Αλέξης
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών των Φυσικών Επιστημών (ΚΦΕ)
Περίληψη (Abstract): Πολλοί μαθητές αμφισβητούν τη χρησιμότητα αυτών που διδάσκονται. Όμως αυτά που διδάσκονται αποτελούν πολιτισμική κληρονομιά του ανθρώπου. Πού έγκειται η αντίφαση; Είναι ουδέτερη η παιδεία; Ετοιμάζει ανθρώπους που θα μπορούν να λειτουργήσουν στο σήμερα και δικό τους χθες ή προετοιμάζει ανθρώπους για το αύριο και δικό τους πραγματικό σήμερα; Έχει συνοχή το αντικείμενο διδασκαλίας με την πράξη; Είναι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
AN ATTEMPT OF APPLYING A VARIANT OF P. FREIRE'S METHOD TO A TEACHING PROGRAM OF GREEK AS A SECOND LANGUAGE FOR FOREIGN PRISONERS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
ΜΠΙΣΜΠΙΓΙΑΝΝΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα εξετάσαμε την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής βασικών στοιχείων της κριτικής παιδαγωγικής του Paulo Freire σε πρόγραμμα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε μία ομάδα ενήλικων εκπαιδευομένων από έξι κρατούμενους αλλοδαπούς του καταστήματος κράτησης Λάρισας. Συλλέξαμε τα δεδομένα μας με ποιοτικές μεθόδους διερεύνησης. Αξιοποιήσαμε τη μέθοδο της συμμετοχικής πα...