Κριτήρια αναζήτησης: εποικοδομητισμός
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εποικοδομητισμός Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Primary school teachers’ views on the science teaching of the last grades of elementary school: the constructive model of teaching [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Μαυρουδή, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που διδάσκουν φυσικές επιστήμες στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού για τις πρότερες αντιλήψεις των μαθητών τους. Στον ελλαδικό χώρο από σχετική βιβλιογραφική έρευνα που πραγματοποιήθηκε φάνηκε να υπάρχει έλλειψη σχετικών αναφορών. Το κενό που υπάρχει έρχεται να συ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visualization of educational scenarios (comics) for non-formal forms of learning at the Epigraphic Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Χρόνη, Ζαμπέλα Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική εργασία 'Οπτικοποίηση εκπαιδευτικών σεναρίων (κόμικ) για μη τυπικές μορφές μάθησης στο Επιγραφικό Μουσείο' έχει ως βασικό στόχο μελέτης την οπτικοποίηση σεναρίων διαδραστικών εφαρμογών σε μορφή κόμικς, με σκοπό τη δημοσίευση και την παιδαγωγική τους αξιοποίηση σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες του Επιγραφικού Μουσείου. Με αφετηρία τον εποικοδομητισμό και την ενεργητική συμμετοχική μά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the 5th and 6th grade students' ideas on the plants' functions (photosynthesis, respiration). [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2018 [2018-09-29] Συγγραφέας: Φωλιάς, Ηλίας Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση των ιδεών και των αντιλήψεων που έχουν διαμορφώσει οι μαθητές/μαθήτριες πριν έρθουν στο σχολείο σχετικά με τις βασικές λειτουργίες των φυτών, της φωτοσύνθεσης και της αναπνοής. Μεθοδολογικά εντάσσεται στη σύγχρονη παιδαγωγική αντίληψη του εποικοδομητισμού, σύμφωνα με τον οποίο ο σχεδιασμός της διδασκαλίας πρέπει να έχει ως αφετηρία τη γνώση από την π...