Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ενήλικες εκπαιδευόμενοι
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Κουτσομάρκου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί μέρος του μεταπτυχιακού προγράμματος «Σπουδές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων» και εστιάζεται στην εκπαίδευση ενηλίκων. Πιο συγκεκριμένα σκοπός της εργασίας, για την εκπόνηση της οποίας πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα, είναι ο προσδιορισμός των χαρακτηριστικών των εκπαιδευόμενων σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, τα κίνητρα συμμετοχής και τα εμπόδια που...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Τhe effective adult educator in Hellenic Open University: trainees' life stories [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
Καρανίκα, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εκπαίδευση και κατάρτιση του ατόμου αποτελούν αναγκαίες προϋποθέσεις για την κοινωνική και επαγγελματική εξέλιξη του. Ωστόσο, η εκπαίδευση ενηλίκων αφορά κάθε σχεδιασμένη από κάποιον φορέα και προσωπικά συνειδητή δραστηριότητα επεξεργασίας εμπειριών και είναι μια μαθησιακή διεργασία που διαφέρει από αυτή των ανηλίκων ως προς τα χαρακτηριστικά, τις μαθησιακές ανάγκες, τον τρόπο προσέγγισης και τι...
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Καραΐσκου, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία είχε ως στόχο να αναδείξει τα κίνητρα που ωθούν τους ενήλικες να συνεχίζουν να σπουδάζουν, καθώς και τα χαρακτηριστικά εκείνα που διαθέτουν, τα οποία τους βοηθούν στη μάθηση. Επίσης, στη μελέτη αυτή έγινε λόγος και για τα εμπόδια που έχουν να αντιμετωπίσουν οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι, αλλά και για το ρόλο που πρέπει να διαδραματίζει ένας εκπαιδευτής ενηλίκων. Ιδιαίτερη μνεία πραγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors affecting students' choice of studies at EPAL in the time of financial crisis. The case of the Evening Vocational High School of Preveza, Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΜΠΟΚΙΑ, ΕΙΡΗΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τις επιλογές φοίτησης των ενήλικων εκπαιδευομένων στα εσπερινά ΕΠΑΛ την περίοδο της οικονομικής κρίσης και πώς οι ίδιοι εκτιμούν ότι οι επιλογές αυτές θα συμβάλουν στην προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη. Δείγμα ευκολίας 145 φοιτώντων σε εσπερινό ΕΠΑΛ συλλέχθηκε για τους σκοπούς της έρευνας. Στην έρευνα χρησιμο...
Ημερομηνία:
24-09-2017 [2017-09-24]
Ζαφείρη, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Κατά τον Bourdieu η πορεία κάθε ατόμου στο πεδίο της εκπαίδευσης σχετίζεται άμεσα με το πολιτισμικό κεφάλαιο, που του κληροδότησε αρχικά η οικογένειά του (πρωτογενές habitus). Η σχέση αυτή δημιουργεί και οξύνει τις εκπαιδευτικές ανισότητες, καθώς το σχολείο αδυνατεί να γεφυρώσει τις πρότερες κοινωνικο-οικονομικές ανισότητες. Η παρούσα εργασία εξετάζει το πολιτισμικό κεφάλαιο των ενηλίκων εκπαιδευο...
Ημερομηνία:
12-2013 [2013-12]
Κήττα, Αντιγόνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας θεσμοθετήθηκαν στην Ελλάδα το 1997, και κύριος στόχος τους είναι να αναπτυχθούν συνολικά οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι και να μπορούν να συμμετάσχουν ενεργά και επαρκώς στην οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, οι στόχοι των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας, μεταξύ άλλων, είναι η ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης των πολιτών και οι εκπαιδ...