Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
εκφοβισμός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Parents' attitudes, perceptions and management strategies regarding bullying [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-9-2023
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΝΤΕΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα σημαντικό και διαχρονικό φαινόμενο, με εξαιρετικά δυσμενείς συνέπειες για τα παιδιά-θύματα. Οι μελέτες δείχνουν ότι το πρόβλημα είναι παγκόσμιο και αφορά και την χώρα μας.Σκοπός: Ήταν η καταγραφή των γνώσεων και των στάσεων των γονέων απέναντι στον σχολικό εκφοβισμό που βιώνουν τα παιδιά τους και η διερεύνηση των στρατηγικών που επιλέγουν για τη δ...
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Ρώμα, Αλίκη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Βασικό συστατικό στοιχείο παραγωγής και διάθεσης των ξενοδοχειακών υπηρεσιών αποτελεί το ανθρώπινο δυναμικό, η απόδοση του οποίου επηρεάζεται από την μορφή ηγεσίας που ο μάνατζερ επιλέγει να ασκεί. Ένας κακός ηγέτης, σε αντίθεση με τον αποτελεσματικό μάνατζερ που έχει την ικανότητα να αναγνωρίζει τα χαρακτηριστικά των εργαζομένων, να ενισχύει τα προτερήματα τους, να τους υποκινεί και να τους εμπνέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views and additudes of teachers of Secondary Education concerning the causes, forms and means of tackling school bullying [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Μιχαλακάκου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα ποσοτική έρευνα εστιάζει στις απόψεις και στάσεις 108 εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας και των δυο φύλων, διαφορετικών ηλικιών και ειδικοτήτων, σχετικά με το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και τις επιμορφωτικές τους ανάγκες. Η ερευνήτρια προσέγγισε το δείγμα με τις μεθόδους της βολικής δειγματοληψίας και της δειγματοληψίας-χιονοστιβάδας και συγκέντρωσε τα δεδομένα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Dealing with early forms of school bullying in preschool [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μήτρακα, Ευαγγελία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Πρώιμες μορφές επιθετικότητας στην προσχολική ηλικία μπορεί να αποτελούν αναδυόμενες μορφές σχολικού εκφοβισμού και πρέπει να αντιμετωπιστούν, πριν συστηματοποιηθούν. Ιδιαίτερα στον Ελλαδικό χώρο δεν υπάρχουν εκτενείς έρευνες, για την ύπαρξη και τη διαχείριση του φαινομένου, ενώ συχνά δεν γίνεται αντιληπτό το εργαλείο του εκφοβισμού, λόγω της μικρής ηλικίας των παιδιών. Κρίνεται απαραίτητο να αναγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Design and development of an interactive application for school violence [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Βούζη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα, η βία και ο εκφοβισμός αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μαθητές. Οι περισσότεροι από εμάς μπορούμε να ανακαλέσουμε στη μνήμη μας περιστατικά από την παιδική, σχολική μας ηλικία, στα οποία ήμασταν δράστες, στόχος ή και απλοί παρατηρητές εκφοβισμού. Η ενδοσχολική βία, ως κυρίαρχη μορφή νεανικής βίας είναι ικανή να π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The effect of a School Mediation programme on secondary school students' attitudes towards bullying incidents at Fyli Municipality. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-10-2016 [2016-10-13]
ΚΑΡΑΚΙΟΖΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε καταγραφή του πλαισίου υλοποίησης των προγραμμάτων σχολικής διαμεσολάβησης και πραγματοποιήθηκε μικτή (ποσοτική και ποιοτική) έρευνα σε τρία Γυμνάσια του Δήμου Φυλής. Τα κυριότερα αποτελέσματα αυτής της έρευνας συνοψίζονται στα ακόλουθα :α) οι μαθητές/τριες που συμμετέχουν σε πρόγραμμα σχολικής διαμεσολάβησης σε σχέση με συμμαθητές/τριες τους που δεν συμμε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Perceptions - experiences bullying/victimization of adolescent students in relation to their parental behaviour types and school climate. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ, ΔΑΜΙΑΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο διερεύνησης της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού – θυματοποίησης. Σκοπός ήταν να διερευνηθούν, σύμφωνα με την οικοσυστημική προσέγγιση (Bronfenbrenner, 1977), οι αντιλήψεις - εμπειρίες εφήβων μαθητών/τριών για τη συσχέτιση των γονεϊκών τύπων συμπεριφοράς και του σχολικού κλίματος με την πιθανή εμπλοκή τους σε περιστατικά εκφοβισμού και θυματ...