Κριτήρια αναζήτησης: αυτενέργεια
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: αυτενέργεια Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 18-07-2021 [2021-07-18] Συγγραφέας: Ζησιοπούλου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Η εργασία μελετά τις στάσεις και τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών και συγκεκριμένα φιλολόγων αναφορικά με τον ψηφιακό εμπλουτισμό του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο. Ειδικότερα, μελετάται η αποτελεσματικότητα της ψηφιακής αφήγησης στην καλλιέργεια του τεχνολογικού γραμματισμού, της ομαδοσυνεργατικότητας, της ενίσχυσης της αυτενέργειας και της εξοικείωσης των μαθητών/τριώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Culture and Rights in a Transformative Process for Identity Affirmation. The Representations of Refugee Muslim Females in an NGO in Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-07-2019 [2019-07-21] Συγγραφέας: Φλώρου, Ελευθερία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The latest refugee crisis has projected several issues that concern the status of female refugees with regards their rights and their cultural and religious identity in a westernized social discourse. The issue of Islamic dressing for women in Europe is a controversial one especially after the 2004 and 2010 ban on face veil in France (followed by other States or local areas in Europe), and the pos...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The implementation of the Participatory Educational Techniques (PET) in Adult Education in the Second Chance Schools of Pella’s and Imathia’s prefecture [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Μπράχου, Ιφιγένεια Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) αποτελούν έναν καινοτόμο θεσμό στην εκπαίδευση ενηλίκων, καθώς καλούνται να δώσουν μία «δεύτερη ευκαιρία» στους ενηλίκους που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, μέσω του ευέλικτου και ανοικτού προγράμματος των «πολυγραμματισμών». Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί αν και σε ποιο βαθμό οι εκπαιδευτές των ΣΔΕ Πέλλας και Ημαθίας εφαρμό...