Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ακαδημαϊκή γλωσσική ικανότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Between the textbook and the student: teachers' practices for familiarizing students with academic language skills during the teaching of the Greek language in elementary school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-09-2022 [2022-09-10]
Μπαλαμπανίδου, Ζαχαρώ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της θεματικής ενότητας Πολιτισμικές Διαφορές και Κοινωνικές Ανισότητες του μεταπτυχιακού προγράμματος του ΕΑΠ Επιστήμες της Αγωγής.
Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνήσει το αποτύπωμα της επιταγής κατάκτησης της ακαδημαϊκής γλωσσικής ικανότητας που προωθούν το αναλυτικό πρόγραμμα και τα σχολικά εγχειρίδια εντός της τάξης, καθώς και τις πρακτ...
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Βούζα, Αθανασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας ήταν να διερευνηθεί ο ρόλος του μαθήματος της Λογοτεχνίας στο πλαίσιο της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας σε ενήλικες μετανάστες στην Ελλάδα. Σε αυτό το πλαίσιο, προτάθηκαν δραστηριότητες που εστιάζουν στην επικοινωνιακή προσέγγιση των κειμένων, αλλά και στην εξοικείωση των ενήλικων μαθητών σε συγκεκριμένους γλωσσικούς τύπους. Η διδακτική προ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Development of academic language proficiency in students of High School, in the context of aquisition of Greek language as a second [Αγγλική]
Ημερομηνία:
05-09-2020 [2020-09-05]
Δημητριάδου, Πολύμνια
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη παρούσα εργασία αντικείμενο μελέτης αποτέλεσε ένα πλαίσιο διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης μέσα από τη θεωρητική ανάλυση του φαινομένου της διγλωσσίας στην ελληνική σχολική πραγματικότητα με έμφαση στην ανάπτυξη της ακαδημαϊκής γλωσσικής ικανότητας των δίγλωσσων μαθητών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη προσέγγιση της Διδασκαλίας της Γλώσσας με Βάση το Περιεχόμενο διατυπώνονται δυο επι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Acquiring and teaching academic vocabulary to bilingual high school students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-02-2020 [2020-02-15]
Λυκάκη, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι ευρύτερες κοινωνικο-πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα και τον διεθνή χώρο έχουν διαμορφώσει το σύγχρονο πλαίσιο συνύπαρξης δίγλωσσων μαθητών με γηγενείς μονόγλωσσους συμμαθητές τους σε μικτές τάξεις της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων. Η διδασκαλία και κατάκτηση της ακαδημαϊκής μορφής της γλώσσας από τους δίγλωσσους αυτούς μαθητές αποτελεί βασικό παράγοντα ανάπτυξης ενός υψηλού γ...