Κριτήρια αναζήτησης: Σχολική μονάδα
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Σχολική μονάδα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Conflicts in Primary Education: The Case of the Regional Unit of Serres [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Τόνιου, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Κάθε σχολική μονάδα αποτελεί έναν ζώντα οργανισμό, ο οποίος διαρκώς μεταβάλλεται. Σε αυτή τη μορφή κοινωνίας εμπλέκονται πολλοί παράγοντες, όπως ο διευθυντής, το εκπαιδευτικό προσωπικό, οι μαθητές, οι γονείς των μαθητών αλλά και άλλοι εξωτερικοί παράγοντες. Επόμενο είναι σε αυτή τη μορφή οργάνωσης να εμφανίζονται συγκρούσεις. Οι συγκρούσεις προκύπτουν εξαιτίας πολλών αιτιών, που εντοπίζονται στο ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Total Quality Leadership and Management in Education. Opinions of Secondary Education Teachers of the Regional Unit of Ioannina for Leadership as a parameter of Total Quality Management [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Ντόκας, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη επικεντρώθηκε στη διερεύνηση της συμβολής της Ηγεσίας στην εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στην έρευνα συμμετείχαν 128 εκπαιδευτικοί Γυμνασίων, Γενικών ή Επαγγελματικών Λυκείων της Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων και στην διεξαγωγή της αξιοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος. Με δομημένα ερωτηματολόγια, διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of Μέντορινγκ in the education & development of primary school teachers and the improvement of the school culture [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Αποστόλου, Στέφανος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να εντοπιστούν οι γνώσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας για το θεσμό του Μέντορινγκ και το ρόλο του Μέντορα, να εξεταστούν οι αντιλήψεις τους σχετικά με τη συμβολή του Μέντορινγκ στην προσωπική τους ανάπτυξη και επαγγελματική εκπαίδευση, καθώς και να εξεταστεί η συμβολή του Μέντορινγκ στην ανάπτυξη ισχυρής κουλτούρας συνεργασίας και ομαδικότητας στη σχ...
Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Καραμπέρη, Νικολέττα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο χώρος της εκπαίδευσης αποτελεί μία μικρογραφία της κοινωνίας όπου ζούμε, εργαζόμαστε, κοινωνικοποιούμαστε και εξελισσόμαστε. Ένα από τα μείζονα προβλήματα που εμφανίζεται στο χώρο της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τα τελευταία χρόνια είναι αυτό που σχετίζεται με την παραβατικότητα των μαθητών. Κύριοι αποδέκτες τέτοιων συμπεριφορών είναι οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Σιανόλα, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στο χώρο της διοίκησης στην εκπαίδευση η μελέτη της μετασχηματιστικής ηγεσίας αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα και επίκαιρα θέματα. Η διερεύνηση της οργανωσιακής κουλτούρας σε σχέση με την μετασχηματιστική ηγεσία που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί μπορεί να θεωρηθεί ως μια αρκετά καλή βάση για τη λήψη αποφάσεων, που θα έχουν ως αποτέλεσμα την βελτίωση στην οργάνωση δομή και τη λειτουργία των σχολικών μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views of teachers for an effective manager in school unit at secondary education. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Κοντοδαίμων, Παναγιώτης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο ρόλος του διευθυντή μιας σύγχρονης σχολικής μονάδας είναι αναμφίβολα σημαντικός. Το σύγχρονο σχολείο πρέπει να είναι ευέλικτο, ικανό να προσαρμόζεται στις αλλαγές, να είναι ανταγωνιστικό και στα πλαίσια της κοινωνίας της πληροφορίας να αντιμετωπίζει δημιουργικά την καινούργια γνώση. Είναι επιτακτική ανάγκη οι διευθυντές των σχολικών μονάδων να είναι πολύ καλά οργανωμένοι, διότι η θέση τους κατέχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The concept of effective leadership as teachers of different disciplines perceive it: comparisons between philologists, theologists, physicists, mathematicians and IT teachers of Secondary Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: Γεωργιάδης, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών πέντε διαφορετικών επιστημονικών ειδικοτήτων (θεολόγων, φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικοχημικών και καθηγητών Πληροφορικής) που υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, για την έννοια της αποτελεσματικής ηγεσίας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το Μάρτιο του 2016 και σε αυτή συμμετείχαν εκπαιδευτικοί, που υπηρετούν σε Γυμνάσια και Λύκεια Διευθύνσ...