Βρέθηκαν 47 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 2.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πολιτιστική επικοινωνία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of the Media in promoting social issues in cultural organizations: The case of the cultural organization ART HUB Athens and the #NotAlone campaign [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-5-2025
ΕΙΡΗΝΗ ΓΟΥΓΟΥΓΙΑΝΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά τον κρίσιμο ρόλο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) ως μοχλό κοινωνικής αλλαγής, σε συνεργασία με πολιτιστικούς οργανισμούς. Στην εποχή της ψηφιακής πληροφορίας, όπου τα μέσα επικοινωνίας επηρεάζουν δυναμικά την κοινή γνώμη, η έρευνα εστιάζει στις στρατηγικές επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται για την προώθηση κοινωνικών μηνυμάτων, με έμφαση στην καταπολέμηση της έμφυλης βί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Preservation of audiovisual heritage: the archive of the Cyprus Broadcasting Corporation (CyBC) and its role in saving, disseminating and strengthening the national audiovisual memory. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2023
ΚΙΚΗ ΤΣΟΚΚΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η διάσωση, η διατήρηση και η διάχυση της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομίας και συγκεκριμένα της Οπτικοακουστικής Κληρονομιάς, η οποία εμπερικλείει τις εικόνες -στατικές και κινούμενες- και τις ηχογραφήσεις, είναι εξέχουσας σημασίας και σπουδαίας αξίας, όμως ταυτόχρονα και εξαιρετικά εύθραυστη και ευαίσθητη, λόγω παραγόντων όπως η φυσική φθορά, η παραμέληση ακόμη και η εκούσια καταστροφή. Η UNESC...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Communication Policy of Contemporary Culture Festivals and the use of the public awareness methods: The case of the Olympus Festival - OR.FE.O. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2023
ΕΛΕΝΗ ΜΠΟΓΔΑΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι πολιτικές επικοινωνίας γίνονται όλο και πιο σημαντικές στον σύγχρονο πολιτιστικό χώρο. Ο αυξημένος ανταγωνισμός και η μεγάλη ταχύτητα ροής της πληροφορίας έχουν ωθήσει τους πολιτιστικούς οργανισμούς να λειτουργούν με όρους marketing και να διαμορφώνουν την επικοιωνιακή τους πολιτική με την χρήση των εργαλείων marketing, προκειμένου να αναδείξουν την μοναδικότητα της αποστολής του. Η επικοινωνία...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Structural development and analysis of the cultural structures of Chios Comparative study between the Homeric Spiritual Centre and the archaeological museum of Chios. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-09-2023
ΜΑΡΙΑ ΛΙΑΔΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο Πολιτισμός και οι δομές του την τελευταία δεκαετία έχουν αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις και μεγάλο ανταγωνισμό. Η ανάπτυξη και η βιωσιμότητα τους έχουν άμεση εξάρτηση από την επικοινωνιακή τους πολιτικής και την στρατηγική που ακολουθούν . Στην εργασία θα αναλυθούν πρώτα σε θεωρητικό επίπεδο οι έννοιες του πολιτισμού και η σημασία της στρατηγικής για κάθε πολιτιστικό οργανισμό. Στη σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Lefkadios Hearn Historical Center”. The importance of cultural diplomacy in local development. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
07-10-2022 [2022-10-07]
ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ, ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός και η ανάπτυξη είναι έννοιες που συνδέονται άμεσα μεταξύ τους. Η έννοια της τοπικής ανάπτυξης είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον πολιτισμό και την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Οι πολιτιστικοί οργανισμοί συμμετέχουν ενεργά στην Τοπική Ανάπτυξη μέσα από την λειτουργία τους και την δραστηριοποίησή τους στις τοπικές κοινωνίες. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση καλείται να επιλέξει και να εφαρμόσει πολιτικές που ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication Strategy of the Municipal Gallery of Larissa - G. I. Katsigra Museum and the Diachronic Museum of Larissa during the Covid-19 pandemic A comparative study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Παπαδόντα, Παρασκευή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η πανδημία που προκλήθηκε εξαιτίας του κορωνοϊού (Covid – 19) δημιούργησε μια νέα πραγματικότητα που επέβαλε στους πολιτιστικούς οργανισμούς να καταβάλουν προσπάθειες προκειμένου να εξακολουθήσουν να επιτελούν απρόσκοπτα την αποστολή και τους σκοπούς τους. Πολύτιμος αρωγός σ’ αυτήν την προσπάθεια στέκεται η ψηφιακή τεχνολογία και το διαδίκτυο.
Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία η έρευνα αφορ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital cultural communication of museums for the young public not only in the covid era but in the post-covid era as well : a comparative study of the Metropolitan Museum of Art in New York and the Museum of Cycladic Art [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Σκαφιδά, Ρόζα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική αυτή αποτέλεσε μια έρευνα για την συμβολή της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, των ψηφιακών εργαλείων και των επικοινωνιακών μέσων των οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον τομέα του πολιτισμού για την επίτευξη των στρατηγικών τους στόχων. Συγκεκριμένα αξιοποίησε τη μέθοδο της συγκριτικής μελέτης περίπτωσης, η οποία αποτελεί μια ποιοτική ερευνητική μέθοδο για να εξετάσει το πως δύο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Visual Communication and children-youth audiences. Analysis of the message of the posters for the International Children’s Book Day. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
ΒΟΥΡΔΟΥΜΠΑΚΗ, ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η αφίσα αποτελεί τη συνεπτυγμένη οπτική απεικόνιση ενός μηνύματος. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αφίσα ως μέσο επικοινωνίας και έμπνευσης για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου και αναλύει τα μηνύματα δώδεκα (12) αφισών διαφορετικής χωροχρονικής προέλευσης με βάση τη σημειωτική θεωρία των Saussure, Peirce και Barthes και τη γραμματική του οπτικού σχεδιασμού των Kress & Van Leeuwen....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication strategy for the attraction of children and adolescents to cultural organizations. The children-adolescent library of the Municipality of Chania. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Τυράκη, Αντωνία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή της υγειονομικής και οικονομικής κρίσης, της συνεχούς ανάπτυξης της ψηφιακής τεχνολογίας και του αυξανόμενου ανταγωνισμού, είναι απαραίτητο οι δημοτικές βιβλιοθήκες να αναπτύξουν σχέση συνεργασίας και επικοινωνίας με το κοινό στο οποίο απευθύνονται, ώστε να το εμπνεύσουν και να το προσελκύσουν. Υπό το πρίσμα αυτό, οι πολιτιστικές δραστηριότητες επαναπροσδιορίζονται ανάλογα με τι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural institutions and city branding. The case of the Sea Carnival of Chalkida. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Αντωνίου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι σύγχρονες συνθήκες ανταγωνισμού επιβάλλουν σε όλο και περισσότερες χώρες και πόλεις να επενδύουν σε καμπάνιες με σκοπό την κατασκευή ή αναδόμηση της φήμης τους ώστε να αποκτήσουν συγκριτικά πλεονεκτήματα στη σημερινή παγκόσμια αγορά. Kορωνίδα της χαρτογράφησης, ανάδειξης και προώθησης των πλεονεκτημάτων τους αποτελεί η πολιτιστική τους κληρονομιά, με τις τοπικές αρχές να αξιοποιούν το τοπικό πο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Greek film festivals abroad and their communication strategy. The example of TGFFB and LGFF during the COVID-19 pandemic. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Ζάχου, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή πραγματεύεται τα κινηματογραφικά φεστιβάλ και κυρίως αυτά τα οποία δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό. Ιδιαίτερα μελετά την επικοινωνιακή στρατηγική και το πολιτισμικό μάρκετιγκ που αυτά αναπτύσσουν, ώστε να αποβούν βιώσιμα και να εκπληρώσουν τον σκοπό της παρουσίας τους στον πολιτιστικό γίγνεσθαι των πόλεων των κρατών του εξωτερικού. Άλλωστε αυτά, ως πολιτιστικοί οργανισμοί, για ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital activity of modern Greek museums in the COVID – 19 era. Case study of the Acropolis Museum and Byzantine & Christian Museum. Technological proposals for cultural communication with the public. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Γκόγκου, Θεοδοσία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Την εποχή της κρίσης του COVID-19, τα μουσεία παγκοσμίως καταβάλλουν προσπάθειες για
να συνεχίσουν απρόσκοπτα το έργο τους στην ανάπτυξη και ανάδειξη της πολιτιστικής
επικοινωνίας και κληρονομιάς, με αξιοποίηση σύγχρονων ψηφιακών μέσων και διαμόρφωση
ψηφιακού πολιτιστικού περιβάλλοντος με ποικίλες ηθικές, αισθητικές και κοινωνικές αξίες.
Τα σύγχρονα ελληνικά μουσεία ενσωματώνουν σταδιακά ψηφια...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural communication, New Technologies and urban cultural routes: the case of the urban heritage of Patision Avenue in Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΚΟΚΟΡΟΥ, ΕΥΓΕΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη πολιτιστικών διαδρομών θεωρείται πλέον σπουδαίο εργαλείο του πολιτιστικού τουρισμού και της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού των πόλεων. Η αστικοποίηση, ως παράπλευρη συνέπεια της παγκοσμιοποίησης, επιβάλλει την εφαρμογή σύγχρονων επικοινωνιακών μεθόδων και στρατηγικών στον τομέα του πολιτισμού και του τουρισμού, που αξιοποιούν τα τελευταία τεχνολογικά επιτεύγματα. Συγκεκρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Blue Nautical Heritage and traditional fishing boats: The rescue of an unknown monument of modern nautical cultural heritage. The traditional Trehandiri “CHARALAMBOS II” in Heraklion of Crete. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΜΑΜΑΛΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιδίωξε να χαρτογραφήσει τις επικρατέστερες τάσεις αναφορικά με τη Γαλάζια Ναυτική Κληρονομιά (ΓΝΚ), τη Γαλάζια Ναυτική Πολιτιστική Κληρονομιά (ΓΝΠΚ) και τα παραδοσιακά αλιευτικά σκάφη και να αναζητήσει τρόπους ενίσχυσης του δημόσιου ενδιαφέροντος γι΄αυτά, ώστε να καταχωρηθούν στη συνείδηση του ευρύτερου κοινού, ως γαλάζια ναυτικά μνημεία με σημαντική συμβολή στην γαλάζια ναυτικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Storytelling as a communicative practice in the Greek Museum Context [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
ΣΙΝΝΗ, ΧΡΥΣΑΦΩ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της εντατικοποίησης του εγχειρήματος των σύγχρονων μουσειακών οργανισμών παγκοσμίως για τον ολιστικό ψηφιακό μετασχηματισμό τους και μέσα στον κυκεώνα των σαρωτικών ανακατατάξεων, εξαιτίας της πρόσφατης πανδημίας του COVID-19, η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει, αφενός στην ανάδειξη της χρησιμότητας της Ψηφιακής Αφήγησης ως επικοινωνιακού εργαλείου για τη διασύνδεση των ελληνικών μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Culture, social exclusion and the stakes of communication. The case study of Hellenic Children΄s Museum and kids΄ with particularities. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Περιστέρη, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Μία Αλλαγή Παραδείγματος επισυμβαίνει τις τελευταίες δεκαετίες στους μουσειακούς κύκλους. Υπό το κράτος των νέων εξελίξεων, τα μουσεία εγκαταλείπουν την εσωστρέφεια για να διαδραματίσουν έναν σημαίνοντα ρόλο προς όφελος της κοινωνίας, μέσα από τη δημιουργία συνθηκών πρόσβασης για όλες ανεξαιρέτως τις κατηγορίες κοινού, όπως χαρακτηριστικά διακηρύσσουν. Τα άτομα με ιδιαιτερότητες και συγκεκριμένα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication strategy of the Gerovassiliou Wine Museum in the Epanomi’s local community: Mapping of the needs and raising awareness among young people. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μπαζάκα, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την πολιτισμική διάσταση σε τοπικό επίπεδο και τη σχέση πολιτισμού και νέων μέσα από την περίπτωση του Κτήματος και Μουσείο Οίνου Γεροβασιλείου στην Επανομή, Θεσσαλονίκης.
Στο πρώτο μέρος γίνεται η θεωρητική προσέγγιση εννοιών μέσα από ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία καθώς και ιστότοπους οργανισμών που διαμορφώνουν το πλαίσιο του θεματικού τουρισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The theatrical reviews in the web, their role to the inflation of performances in Athenian stage since 2010 till 2018, and their influence to the audience's response. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Βλαχοπούλου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η Αθήνα συγκαταλέγεται στις θεατρικές πρωτεύουσες του κόσμου. Τα τελευταία χρόνια η θεατρική παραγωγή έχει θεαματικά αυξηθεί καθώς και η προσέλευση των θεατών στις αίθουσες. Την περίοδο της οικονομικής κρίσης, και ειδικότερα από το 2010 έως το 2018, η προσφορά θεατρικών παραστάσεων στην πόλη αυξήθηκε άρδην για να αγγίξει κατά μέσο όρο τις 1.500 ετησίως. Ομοίως η ανταπόκριση του κοινού, παρά τα δυσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication strategies of the Mining Museum of the island of Milos in digital technologies and the contribution of the Museum in the local community. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Αγγέλαινα, Σοφία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Από την εποχή της Αρχαιότητας, ο ορυκτός πλούτος στην Ελλάδα έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του ανθρώπου και της κοινωνίας σε οικονομικό, κοινωνικό και πολιτιστικό επίπεδο. Λόγω της σημασίας του σε όλους τους τομείς της κοινωνίας, άρχισαν τα τελευταία χρόνια να αναπτύσσονται στην Ελλάδα μεταλλευτικά και ορυκτολογικά μουσεία προκειμένου να συλλέξουν αντικείμενα και να αναδείξουν την πολιτισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital cultural communication and its contribution to tourism development: the analysis of four popular tourist destinations (Corfu-Nafplio-Chania-Rhodes) and a proposal of cultural communication in the city of Nafplio. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Παγούνη, Αφροδίτη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η πολιτιστική επικοινωνία τεσσάρων δήμων της χώρας μας, του Ναυπλίου, της Ρόδου, της Κέρκυρας και των Χανίων, ως μέρος της πολιτιστικής πολιτικής που αυτοί ασκούν μέσω των αντίστοιχων δημοτικών πολιτιστικών οργανισμών τους.
Οι πόλεις αυτές ανήκουν στους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας και, ταυτόχρονα, μοιράζονται ένα κοινό ενετικό παρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Thematic museums and their communication policy for the development of their non-visitors:the case of Kavala Tobacco Museum [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Απότας, Κομνηνός
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το Μουσείο Καπνού του Δήμου Καβάλας ιδρύθηκε το 2003, με σκοπό να αποδοθεί φόρος τιμής σε όλους αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι με μόχθο, εργατικότητα, αστείρευτη θέληση και ευρηματικότητα δημιούργησαν έναν οικονομικό μοχλό ανάπτυξης για την Καβάλα. Είναι απαραίτητο να επισημανθεί ότι ο καπνός και η επεξεργασία του είχαν καθοριστικό ρόλο στην οικονομική και κοινωνική ιστορία της πόλης, αφού η ανά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The importance of crowdfunding as a catalyst to communication and funding of museums. Designing a crowdfunding campaign for the Museum of Folk Art and Tradition, Angeliki Hatzimichali. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Καρύδη, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι πολιτιστικοί οργανισμοί σήμερα, περισσότερο από ποτέ, έχουν ανάγκη τους εναλλακτικούς τρόπους χρηματοδότησης και ανάπτυξης. Στο πλαίσιο της οικονομικής κρίσης, που παρουσιάζεται στην Ελλάδα, πλήττεται σε πολύ μεγάλο βαθμό και ο πολιτισμός ως δευτερεύον αγαθό. Το crowdfunding, είναι μία πρακτική εναλλακτικής χρηματοδότησης, η οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος, με αλματώδεις ρυθμούς και πολύ ευοίωνα ...
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Νικολόπουλος, Δημήτρης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι μεταβολές στον τομέα της πληροφόρησης που προοιωνίζονταν από καιρό και είναι πλέον σε εξέλιξη, σε συνδυασμό με τη δυναμική ανάπτυξη του πεδίου των νέων τεχνολογιών διαμορφώνουν ένα νέο status quo της σύγχρονης κοινής γνώμης για άμεση, έγκυρη και πολυδιάστατη πληροφόρηση μέσα σε ένα ανταγωνιστικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο σύγχρονο περιβάλλον. Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες βρίσκονται αντιμέτωπες με ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The" water civilisation" in the Municipality of Argos-Mycenae.Cultural walks and educational programs in the archaeological sitew andmuseums of the Municipality of Argow-Mycenae for primary school students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΗ, ΜΗΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η πολιτιστική κληρονομιά ενός τόπου, μέρος της οποίας είναι και ο πολιτισμός του νερού, αποτελεί σπουδαίο απόθεμα για την ανθρωπότητα. Η ορθολογική διαχείρισή της οφείλει να απευθύνεται στο σύνολο της κοινωνίας και πρωταρχικά στα παιδιά. Ειδικότερα τα εκπαιδευτικά προγράμματα σε μουσεία και οι πολιτιστικοί περίπατοι σε σχετικούς χώρους αποτελούν βασικά εργαλεία για την προσέγγιση του παιδικού κοιν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Planning of Communication Strategy and Know-How Transfer in Cultural Organizations. A Case Study of Manchester Museum. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-05-2019 [2019-05-11]
Κοντογόνη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας, τα μουσεία προσπαθούν να διευρύνουν τον ρόλο ύπαρξης τους, προσθέτοντας νέες λειτουργίες και προκλήσεις. Συνειδητοποιώντας τον νέο κοινωνικό τους ρόλο έστρεψαν το ενδιαφέρον τους στο κοινό, εστιάζοντας στις ανάγκες του. Στην προσπάθεια τους να επιβιώσουν από τον ανταγωνισμό αλλά και να εξασφαλίσουν την οικονομική τους βιωσιμότητα ενίσχυσαν την επικοινωνιακή τους στρατηγική.
Η επικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of educational programs as an instrument for the communication strategy of museums and the role of new technologies. The case of the National Research Foundation Eleftherios K. Venizelos (House of Eleftherios Venizelos Halepa, Chania). [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-11-2018 [2018-11-08]
Μουντογιαννάκης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην εργασία αυτή θα εξεταστεί ο ρόλος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων ως μέσο για τη στρατηγική της επικοινωνιακής πολιτικής καθώς και των νέων τεχνολογιών. Αρχικά θα γίνει μια αναφορά στα μουσεία στην αρχαιότητα και στα μουσεία σήμερα, και κατά πόσο τα εκπαιδευτικά προγράμματα παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και στη βιωσιμότητα ενός μουσείου. Στην συνέχεια θα εξεταστούν οι νέες τεχνολογίες κ...
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Βούσκα, Πολυξένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να προσεγγίσει την έννοια της πολιτιστικής επικοινωνίας ως μία αμφίδρομη διαδικασία, που προϋποθέτει την ενεργή συμμετοχή του κοινού και την αλληλεπίδρασή του με τον οργανισμό, και που, ταυτόχρονα, προωθεί τον πολιτιστικό εκδημοκρατισμό. Στο πλαίσιο αυτό εξετάζεται η σύνδεσή της με την έννοια της προώθησης – προβολής στο μείγμα του πολιτιστικού μάρκετινγκ αλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication between the archaeological site of Zone and the local communities. Audience research and suggestions for an outward-looking communication policy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Παρδαλίδου, Χρυσαφένια
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά την επικοινωνιακή σχέση ενός αρχαιολογικού χώρου της ελληνικής περιφέρειας με το τοπικό κοινό και τον ρόλο που μπορεί να παίξει η υιοθέτηση πρακτικών της δημόσιας αρχαιολογίας στην καλύτερη επικοινωνία τους. Αρχικά εξετάζεται ευρύτερα η έννοια της επικοινωνίας, ιδιαίτερα στον χώρο του πολιτισμού και στη συνέχεια αναφέρονται εν συντομία η ιστορία και τα χαρακτηριστικά της...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Ζιώγας, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η στρατηγική επικοινωνίας είναι μία περίληψη των τάσεων και των τομέων της αγοράς, ώστε ο οργανισμός να ανακαλύψει μια μέθοδο, που θα τον βοηθήσει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό του και τις προκλήσεις της εποχής, προσεγγίζοντας και αναπτύσσοντας το κοινό του. Ο σχεδιασμός της επικοινωνιακής στρατηγικής χωρίζεται σε τρεις φάσεις. Αρχικά ορίζονται οι στόχοι της, με βάση την αποστολή, τα χαρακτηρισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of New Technologies to support the museums’ communicative policy for promoting educational programmes and engaging students of all ages. Case study: Ethnographical and Historical Museum of Larissa. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Κουτάλου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας, σημαντικός παράγοντας εξασφάλισης της βιωσιμότητας των μουσείων είναι η εξωστρέφειά τους προς την κοινωνία. Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού απαιτείται οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής τους, μιας διαδικασίας που οδηγεί στη διατήρηση και την ανάπτυξή τους, επίσης.
Ο 21ος αιώνας και η Κοινωνία της Πληροφορίας και της Γνώσης αναδεικνύουν ένα νέο δυναμικό επικοινωνιακό τ...