Κριτήρια αναζήτησης: Μέσα διδασκαλίας
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μέσα διδασκαλίας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 5-2005 [2005] Συγγραφέας: Παυλίδου, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): L’objet de cette étude sera d’apporter une solution concrète à l’écueil auquel l’enseignant se heurte tous les jours en classe en essayant d’impliquer ses apprenants dans la pratique orale de la langue étrangère : en quoi les difficultés langagières de l’apprenant peuvent-elles être palliées grâce à l’élaboration d’une chanson francophone attrayante et authentique, un support d’actualité qui s...
Ημερομηνία: 2-2005 [2005] Συγγραφέας: Σκλαβούνου Μαρίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ) Περίληψη (Abstract): Η εισαγωγή του τραγουδιού στην τάξη, δεν είναι ένα καινούργιο παιδαγωγικό φαινόµενο. Η αυξανόµενη θέση αυτού του «πολιτιστικού-εκπαιδευτικού προϊόντος» στη σύγχρονη ζωή, ο πλούτος των µέσων που προσφέρει σε µας ως καθηγητές γαλλικών και ένα αυξηµένο προσωπικό ενδιαφέρον ήταν οι λόγοι που µας ώθησαν να προσεγγίσουµε τη διαπολιτισµική λειτουργία µέσω των αυθεντικών κειµένων των τραγουδιών. Οι ερωτήσ...
Ημερομηνία: 8-2004 [2004] Συγγραφέας: Ελευθερία Βαταντζή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια ερευνητές και εκπαιδευτικοί δείχνουν µεγάλο ενδιαφέρον για την τεχνολογικά υποστηριζόµενη εκµάθηση γλωσσών (CALL). Οι θεωρίες εκµάθησης της πρώτης και της δεύτερης γλώσσας έχουν επηρεάσει το σχεδιασµό και τη χρήση του υλικού της τεχνολογικά υποστηριζόµενης εκµάθησης γλωσσών. Η συγκεκριµένη εργασία επικεντρώνεται στις θεωρίες του Συµπεριφορισµού (Behaviourism), Γνωστικισµού (Cog...
Ημερομηνία: 8-2004 [2004] Συγγραφέας: Ελένη Τατσίου Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα µελέτη αποτελεί απάντηση σ’ όλους τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε µία κατάσταση άγχους κάθε στιγµή που τους ζητείται να χρησιµοποιήσουν τη νέα τεχνολογία και κάθε φορά που καλούνται ν’ ακολουθήσουν το ρεύµα των τελευταίων δεκαετιών που στοχεύει στη χρησιµοποίηση των ηλεκτρονικών υπολογιστών µέσα στην τάξη, για τη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας, µε σκοπό να γίνει το µάθηµα...
Ημερομηνία: 2-2004 [2004] Συγγραφέας: Μαλέα Αθηνά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωµατική εργασία ασχολείται µε τη βελτίωση στο λεξιλόγιο που µπορεί να επιτευχθεί σε µια Ελληνική τάξη του ∆ηµοτικού σχολείου όπου οι µαθητές διδάσκονται την Αγγλική σαν ξένη γλώσσα, όταν οι αγγλικές λέξεις εµπεδώνονται µε τη συµβολή κατάλληλων παιδικών τραγουδιών και ποιηµάτων. Η ακόλουθη εργασία αποτελείται από πέντε µέρη. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται µια σύντοµη ανασκόπηση των διδακτ...
Ημερομηνία: 2004 [2004] Συγγραφέας: Γεωργία Κορακοβούνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Σε αυτή τη µελέτη έχουµε εστιάσει την προσοχή µας στα παιδιά του ∆ηµοτικού Σχολείου τα οποία προσεγγίζονται όχι µόνο σαν άτοµα αλλά και σαν µέλη της σχολικής καθώς και της ευρύτερης κοινότητας στην οποία ζουν. Σαν αποτέλεσµα θεωρούµε ότι ο σκοπός του µαθήµατος της αγγλικής σαν ξένη γλώσσα είναι να συµβάλλει στην αγωγή τους σαν µαθητές και πολίτες, στη γενικότερη διαδικασία κοινωνικοποίησης και εκπ...
Ημερομηνία: 9-2003 [2003] Συγγραφέας: Βασιλική Κάππου Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This work advocates the use of Internet-based activities so as to foster Young EFL learners’ skills development in Greek State Primary Schools. In order to investigate the positive effects of such an endeavour, a series of Internet-based lessons were run to the learners of the 3rd Kaissariani Primary School for approximately the last two months of the third term of the school year 2002-03. Data we...