Κριτήρια αναζήτησης: ELF
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ELF Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Greek Teachers’ Attitudes and Practices regarding English accents and Cultural Identity in the ELF context [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Vlachou, Chrysoula Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): In our globalized era, the English language functions as a modern Lingua Franca. The non-native users of English are numerically more than the native ones and consequently, there has been a shift in the teaching of English, aiming at more simple functions, friendly to the non-native speakers around the world. In this context, the teaching of pronunciation becomes a difficult task for the teachers ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A corpus-based study of the use of communication strategies in ELF talk [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Κρις, Ντόστη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The strategic use of English as a lingua franca (ELF) is of great importance now that English is used globally among speakers who do not share the same linguistic and cultural background. This study investigates the strategic use of ELF in spoken interactions in different domains in the VOICE corpus. First, the study describes the communication strategies employed by ELF speakers to communicate me...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategy- based instruction to promote the listening skill and learner autonomy under the perspective of English as a lingua franca [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Κωτσαγγέλη, Αλεξάνδρα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Abstract Teaching English as a lingua franca has been discussed in the bibliography as a present necessity due to the demands of today’s communicative needs since individuals from different mother tongues come in contact and thus, it is imperative that communication among them be effective. The instruction of the listening skill is an essential component for the development of the communicative...