Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
DigCompEdu
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Story-Telling to develop digital literacy skills and writing strategies in primary school students [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Κάβουρας, Σπυρίδων
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This case study implements a multimodal instruction and teaching design to explore the role of digital storytelling in developing primary students’ digital literacy skills and writing strategies through distant online learning with both synchronous and asynchronous applications. It was conducted in the Kampos primary school of Chios, Greece.
During the research, 5th and 6th grade students interac...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Secondary Vocational Education teachers’ digital competence and its relationship to teachers’ pedagogical beliefs [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Βασιλάκης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η διερεύνηση του επιπέδου της ψηφιακής ικανότητας των εκπαιδευτικών της ελληνικής Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και της σχέσης του με προσωπικά (φύλο, ηλικία) και επαγγελματικά (επίπεδο σπουδών, ειδικότητα και διδακτική εμπειρία) χαρακτηριστικά και τις παιδαγωγικές πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών, αξιοποιώντας το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για την Ψηφιακή Ικανότητα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The European Framework for the Digital Competence of Educators (DigCompEdu): The case of self-assessment of the digital competence of adult educators in Public Vocational Training Institutes (DIEK) of Attica Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΝΟΟΥ, ΚΛΕΑΝΘΗΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η επιτακτική ανάγκη των πολιτών του 21ου αιώνα να αποκτήσουν ψηφιακή ικανότητα θέτει νέες απαιτήσεις στους εκπαιδευτικούς/εκπαιδευτές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, οι οποίοι θα πρέπει να διαθέτουν ψηφιακή εκπαιδευτική επάρκεια.
Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της αυτο-αξιολόγησης της ψηφιακής επάρκειας εκπαιδευτών ενηλίκων σε Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) της...