Κριτήρια αναζήτησης: Brand
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Brand Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visual identity (branding) as a means of self-identification, distinction, recognition and communication of cultural organisations: The Anniversary Program "Revolution'21Reframed" presented by the National Historical Museum on the occasion of the bicentennial of the Greek war of Independence. [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-5-2023 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η οικεία σήμερα έννοια του brand άρχισε να αναπτύσσεται σταδιακά στις ΗΠΑ μετά το τέλος του Β΄ΠΠ, λόγω της αυξανόμενης ζήτησης προϊόντων και υπηρεσιών. Για να προσεγγίσουν το κοινό και να εδραιωθούν στην αγορά οι κερδοσκοπικές επιχειρήσεις δημιούργησαν μια αναγνωρίσιμη εικόνα, ικανή να εντυπωθεί εύκολα στη μνήμη του. Ως έννοια προσδιορίζει επιχειρήσεις, οργανισμούς, αγαθά και, πλέον, φυσικά πρόσωπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Branding, museums and cultural tourism. Case study: Archaeological museum of Thessaloniki [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Φέσσα, Άννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην εργασία αυτή γίνεται αναφορά στις σημαντικές έννοιες brand, branding και πολιτιστικός τουρισμός. Περιγράφονται τα κύρια χαρακτηριστικά των εννοιών και παρουσιάζονται τα δεδομένα που προέρχονται από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Οι διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της σύγχρονης εποχής με τη ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη, τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων και του διαδικτύου που παρέχουν πολλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: GREEK FASHION AND NATION BRANDING, A MODERN COMMUNICATION PRACTICE. THE GOOD PRACTICE OF ITALIAN FASHION AS "MADE IN ITALY". [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΑΝΤΩΝΑΡΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σε ένα σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, τόσο τα ανεπτυγμένα όσο και τα υποανάπτυκτα κράτη οφείλουν να βρίσκουν σύγχρονους τρόπους και στρατηγικές για την ανάδειξή τους και την ενίσχυση της εικόνας και φήμης τους. Η στρατηγική του nation branding είναι μια σύγχρονη πρακτική και ένα σημαντικό εργαλείο που διαθέτουν στα χέρια τους τα έθνη ώστε προβληθούν σε διεθνές επίπεδο, να γίνουν ανταγωνιστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Merging of Museums of Modern Art of Thessaloniki (MOMus). A development challenge or a sustainability policy? [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2019 [2019-05-17] Συγγραφέας: Αλμπούρα, Μαριάννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Συχνό φαινόμενο πλέον στον κόσμο της τέχνης είναι μικρά μουσεία να υιοθετούν αναγνωρισμένα μουσειακά εμπορικά σήματα (Brand), ή να εκμεταλλεύονται υφιστάμενα για τη δημιουργία ενός νέου Brand. Η χρήση υφιστάμενων Brand είναι ένας εύκολος τρόπος να ταυτιστεί στη συνείδηση του κοινού το νέο με το παλιό. Μουσεία όπως το Λούβρο, το MOΜa, η Tate χαρακτηρίζονται σαν μουσεία Superstar γιατί έχουν μαζι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: How effective advertisement and proper branding can impact the success of retail business: The case of LOUX company. [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: PAPASTERGIOU, IOANNIS Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Advertising and branding are two of the most important tools for any kind of business. From very small to very large companies use advertising and branding strategies that will bring profit and growth. The main purpose of advertising is to attract prospective customers. The fundamental objectives of effective advertising are to ensure customers with highly available products. Branding is used by o...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Evaluation of the Greek Mobile Telecommunication Market [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: ΚΑΨΟΚΕΦΑΛΟΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Mobile Telecommunication in Greece started its operation in 1992. After growing at an exponential rate, the market is now heavily saturated. The aforementioned, in combination with the economic crisis that hurts Greece, made competition extremely intense and forced companies to find new ways to retain and attract new customers. Among the three companies that are currently active in the market, Cos...