Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Authenticity
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η εξερεύνηση της εκούσιας αυτο-αποκάλυψης και τον αγοραστικών συνηθειών, των επηρεαζόντων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για οικιακό εξοπλισμό και οικιακές συσκευές: Η αλληλεπίδραση μεταξύ της θεωρίας αυτοσυνάφειας και της παρακοινωνικής θεωρίας [Ελληνική]
Ημερομηνία:
13-09-2025
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΒΟΡΙΛΑΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The dissertation examines how Social Media Influencers’ (SMI) self-disclosure, source credibility and parasocial relationships alongside various forms of congruence affect the consumers purchase intentions for homeware equipment and household appliances. Data were collected via an online self-administered questionnaire, completed by 203 Greek Instagram users who follow SMIs. Eight constructs were ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Adaptation in a play by N. Kazantzakis' novel "In Knossos Palaces" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-03-2020 [2020-03-14]
Κατίου, Βαγγελίτσα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία αποτελεί μία γενική μελέτη στον κόσμο του παιδικού μυθιστορήματος του Νίκου Καζαντζάκη. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται μια προσπάθεια διερεύνησης του μυθιστορήματος Στα Παλάτια της Κνωσού και μετατροπής του σε θεατρικό κείμενο. Η παρούσα μελέτη, έχει ως σκοπό τη δημιουργία δεσμών ανάμεσα στο έργο του κρητικού λογοτέχνη και του σύγχρονου παιδικού και νεανικού κοινού μέσα από την τέχνη ...