Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
υποδοχή
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of the Principal of the school unit in the reception and integration of new teachers. The views of Primary School teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Αναστασίου, Μερόπη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξέτασε το θέμα, του ρόλου του Διευθυντή στην υποδοχή και την ένταξη των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο σκοπός της ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τη συμβολή του Διευθυντή στην υποδοχή και ένταξη των νεοεισερχόμενων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και η ανάδειξη των προβλημάτων που εντοπίζουν οι νεοεισερχόμενοι στην υποδοχή ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The perceptions and the positions of Secondary Education novice teachers concerning the reception and the support of them in the school units of Secondary Education. The role of mentoring. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Βακάλογλου, Ελπίδα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία περιλαμβάνει την έρευνα που ιχνηλατεί τις θέσεις και τις αντιλήψεις των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την συμβουλευτική καθοδήγηση/mentoring και την υποστήριξη που προσδοκούσαν οι ίδιοι να λάβουν αλλά δεν έλαβαν ή έχουν ήδη λάβει κατά το πρώτο έτος της υπηρεσίας τους στη σχολική μονάδα από τους πιο πεπειραμένους συναδέλφους τους σε ένα πι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of teachers deputy for their mode of reception from their school organization. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Αρακάς, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, έχουν αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό οι προσλήψεις εκπαιδευτικών υπό το καθεστώς σύμβασης ορισμένου χρόνου. Παρόλα αυτά δεν φαίνεται να έχει υιοθετηθεί ακόμα μια συντονισμένη στρατηγική υποδοχής και υποστήριξης των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών στην πρώτη τους επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Μετά από μελέτη της διεθνούς βιβλιογραφίας, πραγματοποιήθηκε ποιοτική...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers' perceptions in relation to the headmaster's role in teachers' integration and support. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΜΠΟΥΛΟΓΕΩΡΓΟΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει, καταρχήν βιβλιογραφικά και κατόπιν ερευνητικά, τις απόψεις των ίδιων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αφενός σχετικά με τον ρόλο που επιτελεί ο εκάστοτε διευθυντής στην υποδοχή τους και την υποστήριξή τους στη σχολική μονάδα και αφετέρου τον επιθυμητό ρόλο που κατέχει ο διευθυντής στην αποτελεσματικότερη υποδοχή και υποστήριξη των εκπ...