Κριτήρια αναζήτησης: συμπεριφορά καταναλωτή
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: συμπεριφορά καταναλωτή Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of perceived Corporate Social Responsibility on consumer behavior in the Banking Sector [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-07-2022 [2022-07-23] Συγγραφέας: Θανοπούλου, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία, θα αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίον επιδρά στην αντίληψη του καταναλωτή η έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης πάνω στον τραπεζικό κλάδο. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε αφενός σε θεωρητικό πλαίσιο, βασισμένο σε βιβλιογραφικές πηγές και αφετέρου σε ερευνητικό πλαίσιο, βασισμένο σε μεθοδολογία, δεδομένα και ανάλυση αυτών. Αναλυτικά, η θεωρητική ανασκόπηση αποτελείται από έξι ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of social media on millenials’ tourism behaviour [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Ματσίγκος, Μιχαήλ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Καθώς το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον εισχωρήσει σχεδόν σε κάθε σπίτι, έχει τεθεί στο «μικροσκόπιο» το κατά πόσο τα social media επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για την αγορά ενός προϊόντος. Η προβολή εικόνων και πληροφοριών σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης, όπως έχουν καταδείξει έρευνες στο παρελθόν, προκαλούν ερεθίσματα στον κατ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Audience engagement: a crucial ingredient in a modern museum’s Communication Strategy. The case of Rijksmuseum in Amsterdam. [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-05-2017 [2017-05-13] Συγγραφέας: ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της διπλωματικής είναι να αποδείξει τη βαρύνουσα σημασία της ενεργής συμμετοχής του κοινού ενός μουσείου στην επικοινωνιακή του στρατηγική, κοινού το οποίο είναι πλέον ενεργός και ευαισθητοποιημένος κριτής. Πρόκειται για διαδικασία η οποία μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση πιστότητας του κοινού, εξασφαλίζοντας την ανάπτυξη μιας αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του μουσείου και του κοινού κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Credit cards from 1999 till today [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-04-2016 [2016-04-30] Συγγραφέας: ΜΠΟΥΡΗ, ΠΑΥΛΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Στόχος ήταν ο εντοπισμός των παραγόντων που επηρεάζουν τη χρήση των πιστωτικών καρτών μετά το 1999.Η μέθοδος που ακολουθήθηκε ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα για τη χρήση τους στην Ελλάδα, ήταν η συλλογή και ανάλυση πρωτογενών δεδομένων μέσω ερωτηματολόγιου.Η έρευνα ανέδειξε μικρές καθυστερήσεις για την πλειοψηφία του δείγματος.Το κυριότερο αίτιο της καθυστέρησης είναι η προτεραιότητα κάλυψης αναγκώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Αποτύπωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή απέναντι στη μαύρη κορινθιακή σταφίδα [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-06-2015 [2015-06-30] Συγγραφέας: ΚΑΡΒΕΛΑΣ, ΜΙΧΑΗΛ, Karvelas, Michael Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Βlack corinthian raisins are grown almost exclusively in Greece and are the main source of employment and income in mountainous and disadvantaged areas, with a low gross domestic product (GDP).The purpose of this thesis is to reveal the consumer behaviour towards the product. The methodology followed is designated as primary, conducting a quantitative research. The main conclusions are that there ...