Κριτήρια αναζήτησης: συγκριτική μελέτη
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: συγκριτική μελέτη Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Comparative study of Executive Selection systems in countries of the western world [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Σαλάτα, Βερίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας είναι ένας ρόλος πολύπλευρος και καθοριστικός για την επίτευξη των εκπαιδευτικών σκοπών και την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Η παρούσα μελέτη έχει σκοπό τη συγκριτική μελέτη και κριτική ανάλυση του θεσμικού πλαισίου επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων (ΔΣΜ) της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα εκπαιδευτικά συστήματα της Αγγλίας, των ΗΠΑ, της Φιν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: COMPARATIVE STUDY OF THE FINANCIAL STATEMENTS, USING INDEXES, OF THE COMPANIES KARELIA SA AND PAPASTRATOS SA [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-05-2019 [2019-05-11] Συγγραφέας: ΦΙΛΙΠΠΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό την μελέτη και σύγκριση των δημοσιευμένων χρηματοοικονομικών καταστάσεων δύο εκ των μεγαλύτερων καπνοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, των εταιρειών Καρέλια Α.Ε. και Παπαστράτος Α.Ε.. Η μελέτη και στη συνέχεια η σύγκριση των αποτελεσμάτων της θα πραγματοποιηθεί για τα έτη 2013 έως και 2017, χρονικού διαστήματος που επιλέχθηκε με γνώ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Importance of the Online Presence of a Tourist Destination - Case Study: South Aegean Region. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Πασχαλίδης, Δημήτρης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η βιομηχανία του τουρισμού, ως ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς οικονομικούς κλάδους παγκοσμίως, τις τελευταίες δεκαετίες, έχει επηρεαστεί άμεσα από τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και οι τουριστικές επιχειρήσεις και φορείς, είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν κατά πόδας τις εξελίξεις αυτές, ούτως ώστε να καταστούν βιώσιμες και επικερδείς. Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς στην δημιουργία και προσφο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A comparative study of air pollution in Greek cities [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-09-2018 [2018-09-15] Συγγραφέας: ΣΟΥΓΙΟΥΛΤΖΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση Αποβλήτων (ΔΙΑ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μια συγκριτική μελέτη της ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε πόλεις της Ελλάδος και συγκεκριμένα στις πόλεις της Θεσσαλονίκη, της Κοζάνης και των Ιωαννίνων. Επιλέχθηκαν πόλεις με ιδιαίτερο και ξεχωριστό ενδιαφέρον η κάθε μια, και πιο συγκεκριμένα η Θεσσαλονίκη διότι είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη σε πληθυσμό και έχει μεγάλη βιομηχανική δραστηριότητα καθώς και μεγάλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: WELDING QUALITY CONTROL METHODS AND COMPARATIVE STUDY OF IMPLEMENTATION PRACTISES IN BALKAN AND MEDITERRANEAN COUNTRIES [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΓΙΩΤΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας εξετάζονται αναλυτικά οι Μη Καταστροφικοί Έλεγχοι ποιότητας των συγκολλήσεων καθώς και μία συγκριτική μελέτη εφαρμογών των συγκολλήσεων σε τέσσερις διαφορετικές χώρες. Στο πρώτο μέρος (δύο πρώτα κεφάλαια), παρατίθενται κάποια γενικά στοιχεία περί των συγκολλήσεων, όπως τα είδη και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται ενώ στην συνέχεια παρουσιάζονται λ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Analyzing car company preferences of “consumers-followers”: A comparative study of two leading car companies' social media followers in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΟΤΣΑΚΙΛΑΦΗ, ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Greece is currently undergoing some changes in both consumerism and marketing options. The focus is shifting from product based marketing to marketing based on the relation of needs and financial situation. Consumers are given a range of product options, along with many incentives towards any choice. Automotive industry is amongst those to follow the trend. As a result, studying consumers’ needs a...