Κριτήρια αναζήτησης: στρατηγικές διδασκαλίας
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: στρατηγικές διδασκαλίας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching English in DYEP: Identifying teaching strategies and students’ preferences [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-07-2022 [2022-07-16] Συγγραφέας: Γουναροπούλου, Κυριακή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The increasing number of students with refugee or migrant background contributes to the formation of bi-/multilingual classrooms. Several scholars have studied this situation and suggested effective strategies to be used for their education. The purpose of this study is firstly, to identify the strategies that two English teachers use while teaching a group of refugee students and secondly, the st...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Language Teaching: Strategies for improving lexical competence in primary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Ανάγνου, Κωνσταντίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εστιάζει στη μελέτη και στην κριτική αποτίμηση των νέων στρατηγικών διδασκαλίας του λεξιλογίου αποβλέποντας στη βέλτιστη δυνατή και συνδυαστική αξιοποίησή τους για την ενίσχυση της λεξιλογικής ικανότητας. Ειδικότερα, η συγκεκριμένη εργασία επικεντρώνεται στις δυο μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού (Πέμπτη και Έκτη) και παρουσιάζει τα αποτελέσματα προγενέστερων μελετών...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Classroom management and secondary education teachers' self efficacy [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Τομπά, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εξετάζει τη σχέση της διαχείρισης της τάξης και της αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Επιπλέον, διερευνά το επίπεδο αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών και την πιθανή σχέση αυτού και των προσεγγίσεων διαχείρισης της τάξης καθώς και τις πιθανές σχέσεις των δύο αυτών μεταβλητών με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών της έρευνας. ...